b8066ab2 2ee5 4876 bd83 fa850e9d1995

ایجاد سیتی برندینگ و دفتر یونسکو همدان در پی اجلاس راه ابریشم

برگزاری اجلاس جهانی راه ابریشم یک برند برای همدان محسوب می شود، این اجلاس  فرصتی برای جذب سرمایه گذار در همدان است.

همدان – ️رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه برگزاری اجلاس جهانی راه ابریشم یک برند برای همدان محسوب می شود، گفت: اجلاس راه ابریشم فرصتی برای جذب سرمایه گذار در همدان است.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی اجلاس جهانی ، کامران گردان ️رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه با وجود تمام تحریم‌ها و معادلات سیاسی موفق شدیم میزبانی اجلاس جهانی «راه ابریشم» را بگیریم، اظهار داشت: برگزاری این اجلاس به عنوان یک برند برای همدان محسوب می‌شود که باید این مهم را جدی گرفت.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این اجلاس نتایج کوتاه‌مدت و بلندمدت دارد و نتایج کوتاه‌مدت آن را قرارگیری نام همدان در صدر اخبار ایران و جهان است، گفت: نتایج بلندمدت این اجلاس نیز شامل پیگیری ایجاد سیتی برندینگ و دفتر یونسکو در همدان است.

3243376

رئیس شورای اسلامی شهر همدان برگزاری این اجلاس را در معرفی همدان به گردشگران خارجی موثر دانست و بیان کرد: ۴۰ مهمان خارجی در این اجلاس شرکت می‌کنند و می‌توانند مبلغ و معرف جاذبه‌های گردشگری همدان در دنیا باشند.

وی ثبت جهانی یک و یا چند اثر تاریخی همدان در آینده نزدیک را از دیگر نتایج بلندمدت اجلاس جهانی  دانست و با ابراز امیدواری از تحقق این مهم افزود: از آنجا که ۱۴ کشور اروپایی و آسیایی در این اجلاس شرکت می‌کنند، برنامه پرباری را شاهد خواهیم بود.

اجلاس جهانی راه ابریشم یکم تا هفتم مهرماه در همدان برگزار می شود.

همچنین ببینید

62966702

هوش مصنوعی گوگل، بیماری را از روی صدای سرفه تشخیص می‌دهد

هوش مصنوعی گوگل به زودی می‌تواند از سرفه برای تشخیص بیماری استفاده کند. به گزارش …