a3dcac19 2698 4e67 a281 1c7de2306abe 660x330 - برند اکشن حامی نائب قهرمان والیبال جوانان کشور

برند اکشن حامی نائب قهرمان والیبال جوانان کشور

برند اکشن یکی از اهداف خود را حمایت از مسابقات ورزشی و پر هیجان جامعه جوان کشور قرار داده است.


پایگاه خبری دنیای برند به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان سراب مسابقات والیبال دسته یک جوانان کشور به میزبانی شهرستان سراب از مورخه ۱۹/۰۵/۹۸ با حضور ۱۰ تیم از استان های اصفهان ، خراسان رضوی ، لرستان ، گیلان ، البرز ، مازندران ، تهران ، توابع تهران ، آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی برگزار شد.

این مسابقات در دو گروه ۵ تیمی که در گروه الف: تیم های آذربایجان شرقی، تهران ، توابع تهران ، آذربایجان غربی و اصفهان و درگروه ب: تیم های گلستان، خراسان رضوی، البرز، لرستان و مازندران با یکدیگر هم گروه شدند. که در آخر تیم های لرستان و اصفهان به دسته دوم سقوط کردند و تیم های مازندران ، تهران ، البرز و آذربایجان غربی به مرحله بعدی رقابت ها صعود کردند.

در مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال دسته یک جوانان کشور در شهرستان سراب چهار تیم تهران ، البرز ، مازندران و آذربایجان غربی به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان تیم مازندران به مقام اول ، تیم البرز مقام دوم و تیم آذربایجان غربی مقام سوم مسابقات را کسب کردند.

13 1024x683 - برند اکشن حامی نائب قهرمان والیبال جوانان کشور

مراسم اختتامیه مسابقات والیبال دسته یک جوانان کشور روز جمعه با حضور مسئولین استانی و شهرستان سراب در محل سالن سه هزار نفری علامه امینی سراب برگزار و کاپ و مدال تیم های برتر توسط مسئولین اهدا شد .

تیم والیبال جوانان استان البرز با حمایت برند اکشن ، به عنوان نائب قهرمان این مسابقات دست یافت.

این مسابقات به میزبانی هئیت والیبال سراب، به مدت ۷ روز، در سالن سه هزار نفری علامه امینی این شهرستان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ۱۷۰ ورزشکار و مربی حضور داشتند.

اکشن یعنی انرژی! یعنی تحرک! یعنی هیجان! ، برند اکشن با توجه به تنوع محصولات تولیدی، که بیشتر مورد پسند جامعه جوان کشور میباشد، یکی از اهداف خود را حمایت از مسابقات ورزشی و پرهیجان این قشر از جامعه قرار داده است و تا به حال در برنامه های مختلفی نظیر؛ اولین رویداد بین المللی دوی ماراتن ایران، در جزیره زیبای کیش (اولین دوره مسابقه ماراتن بین المللی خلیج فارس) ، مسابقات دریفت قهرمانی کشور (مسابقات اتومبیل رانی) و انتخابی هندبال نوجوانان استعدادهای برتر پسر استان تهران حضور داشته و نقش مسئولیت اجتماعی خود را در حمایت از برنامه های ورزشی و پرهیجان، مورد علاقه جوانان و نوجوانان جامعه به نمایش گذاشته است.

با توجه به افزایش تنوع در سبد محصولات این برند در سال جاری، از این پس شاهد حمایت ها و حضور بیشتر این برند در بین قشر پرانرژی و دوستدار هیجان ایران عزیز خواهیم بود.

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.