رویداد بلاکچین

رویداد بزرگ بلاک چین (MITBEX)

‎رویداد MITBEX در تاریخ ۲۳ مهرماه ۹۸، در پی توضیح، تشریح و ساخت زیربناهایی برای استفاده از تکنولوژی بلاک چین و ارزهای دیجیتال در کشور، برگزار می گردد.

پایگاه خبری دنیای برند – در دهه کنونی موضوع بلاک‌چین و رمزارزها یکی از مهمترین و پر چالش ترین موضوعات تکنولوژی می باشد و همه درصدد بالابردن دانش خود در این حوزه هستند.

بلاک‌ چین، رمزارزها، استخراج رمزارزها،دستگاههای استخراج رمزارزها، ترید و سبدگردانی، امنیت بلاک‌ چین و… موضوعاتی هست که در این حوزه تکنولوژی باید دانست.

‎در این رویداد با تکنولوژی ها و دستاورد های سالانه بیت‌کوین آشنا خواهید شد، در جریان آینده ارز های دیجیتال قرار خواهید گرفت و علاوه بر این، دوستانی که به استخراج انواع ارز دیجیتال علاقه‌مند هستند می توانند از موضوعات مورد بحث و کارشناسان حاضر در رویداد بهره ببرند .

‎رویداد MITBEX  در پی توضیح، تشریح و ساخت زیربناهایی برای استفاده از تکنولوژی بلاک‌ چین و ارزهای دیجیتال در کشور است و درباره برنامه ریزی آینده این امر به بحث و بررسی می پردازد.

‎با شرکت در این رویداد با راهکارهای جدید آشنا شوید، ایده های خلاقانه بیابید، همکاران جدید پیدا کنید و آینده روشنی در زمینه ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی برای خود رقم بزنید.

این همایش در تاریخ ۱۴ شهریور ۹۸ در سالن وزارت کشور برگزار می گردد.
علامقندان جهت حضور در همایش فوق می توانند با استافده از لینک زیر در ایوند ثبت نام نمایند.

ثبت نام در رویداد بزرگ بلاک چین (MITBEX)

رسانه دنیای برند حامی رسانه ای و تجاری این رویداد می باشد.
شما می توانید اخبار مربوط به این رویداد بین المللی را در پایگاه خبری دنیای برند و اینستاگرام دنبال کنید.

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.