پنجمین اجلاس وب فارسی

پنجمین اجلاس وب فارسی

اجلاس وب فارسی رویدادی است که هر ساله با حضور مدیران کشوری و لشکری، فعالان صنعت فناوری اطلاعات و فضای مجازی، پیشتازان تجارت الکترونیک و فناوری‌های نوین و اصحاب رسانه برگزار می‌گردد. 

در ابتدا اینترنت تنها برای بررسی ایمیل استفاده می‌شد اما بعد از گذشت دو سال اولین وبسایت فارسی راه‌اندازی می‌شود و سپس اولین روزنامه ایرانی وارد محیط اینترنت می‌شود. بعد از آن با ورود وبلاگ‌ها به عرصه وب در ایران، فصلی تازه از اینترنت در این کشور گشوده شده و کم کم عنوانی به نام «وب فارسی» پدید می‌آید. 

با ورود فن‌آوری اینترنت در ایران از سال ۱۳۷۲ (۱۹۹۳ میلادی) تا کنون شاهد پیشرفت‌های خارق‌العاده‌ای در این زمینه بوده‌ایم. این فناوری جوان در ایران با بهره‌گیری از فکر جوان جوانان ایران روز به روز قدم به پیشرفت گذاشت و به مرور زمان وبسایت‌ها، پرتال ها و کسب و کارهای اینترنتی متعددی در ایران آغاز به کار کردند. 
«وب فارسی» به عنوان مجموعه‌ای تخصصی و فعال در حوزه‌های فضـای مجـازی و فنــاوری اطلاعــات به منظور تقویت و ارتقاء قابلیت و توان نخبــگان، مدیـــران و فعالان اکوسیستم فناورانه کشور و نیز در راستاى کمک به توسعه کسب و کارها و روابـط فعـالان فضـای مجازی و فناوری اطلاعات ایران تاسیس شده است. 

اشاعه فرهنگ، توسعه کسب و کار و ارتقاى سطح دانش در حوزه فضای مجازی

ما در راستاى اشاعه فرهنگ، توسعه کسب و کار و ارتقاى سطح دانش در حوزه فضای مجازی و فاوا، بین مدیران تصمیم‌گیر و نهادهای حاکمیتی، محققان و متخصصانى که به گونه‌اى با دانش روز دنیا و توسعه نظام‌هاى مربوطه سر و کار دارند ارتباط برقرار می‌نماییم تا باعث اعتلای بیش از پیش کشور عزیزمان ایران شویم. 

اجلاس وب فارسی رویدادی است که هر ساله با حضور مدیران کشوری و لشکری، فعالان صنعت فناوری اطلاعات و فضای مجازی، پیشتازان تجارت الکترونیک و فناوری‌های نوین و اصحاب رسانه برگزار می‌گردد. 
این رویداد علاوه بر اینکه پنجره‌ای به چشم انداز و فناوری‌های نوظهور و دانش روز می‌باشد، پلی مستحکم میان بخش خصوصی و نهادهای حاکمیتی محسوب می‌گردد تا با برطرف سازی موانع و مشکلات جوانان را یاری نموده و همچنین راهنمایی برای تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان باشد.

موضوعات و مباحث اصلی پنجمین اجلاس وب فارسی

کارآفرینی
صادرات خدمات
امنیت سایبری

تهیه بلیط

بلیط پنجمین اجلاس وب فارسی را از لینک زیر تهیه کنید:
بلیط پنجمین اجلاس وب فارسی

همچنین ببینید

رونمایی برند هوآوی

رونمایی برند هوآوی از سری جدید گوشی‌های هوشمند

همانطور که گزارش شده است، هوآوی برند P را برای گوشی های پرچمدار خود کنار گذاشته است و ساعاتی پیش پرچمداران سری Pura 70 هوآوی به طور رسمی معرفی شدند