برندسازی صنعت چوب

صنعت چوب نیازمند برندسازی است

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازید از واحدهای تولیدی ملایر با بیان مشکلات این حوزه، از نیاز به برندسازی صنعت چوب در این زمینه سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری موج همدان، رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت روز جمعه در حاشیه بازدید از فیلتر سرکان در شهرستان تویسرکان با اشاره به برندسازی صنعت چوب، بیان کرد: صنایع کوچک به تنهایی نمی توانند در این بازار رقابت کنند، اما اگر در قالب یک برند تولید شوند و بازاریاب حرفه ای داشته باشند توان رقابت خواهند داشت. 

صنعت چوب نیازمند برند سازی است

رحمانی افزود: توان و ظرفیت تولیدی کشور در زمینه مبل و منبت و صنعت چوب ظرفیت قابل توجهی است.

وی با اشاره به برندسازی صنعت چوب، عنوان کرد: در سال های گذشته به ویژه سال ۹۷ واردات در این حوزه به یک سوم کاهش یافته است در حالیکه صادرات تا سه برابر افزایش یافته است.

وزیر صمت امروز با حضور در همدان از نزدیک بر واحدهای تولید مبل و منبت نظارت کرده تا موانع پیش روی این صنعت را از نزدیک شناسایی و برای رفع آنها با تشکیل یک کارگروه ویژه چاره اندیشی شود.

رحمانی با بیان برند سازی در صنعت چوب و  اینکه در زمینه تامین مواد اولیه و چوب مشکل داریم و شرکت های صادراتی نیز تاکنون ضعیف عمل کرده اند، بنابراین حمایت و تقویت این شرکت های صادراتی در دستور کار قرار گرفته است، مطرح کرد: شهرک های تخصصی خوشه مبل و منبت در شهرستان های ملایر و تویسرکان دایر است و برنامه وزارتخانه می تواند ایران را به جایگاه خود نزدیک کند.

 وزیر صمت با بیان برند سازی در صنعت چوب، عنوان کرد: ظرفیتی برای اشتغال و تولید ملی در ملایر وجود دارد که این ظرفیت در طول سالیان گذشته تاکنون فراهم شده است که نمونه آن هزاران نیروی ماهر و فعال در این عرصه است.

همچنین ببینید

Increasing the price of online taxis after removing the Im in a hurry option is a violation 310x165 - سخنگوی سازمان تعزیرات: افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی بعد از حذف گزینه عجله دارم تخلف است

سخنگوی سازمان تعزیرات: افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی بعد از حذف گزینه عجله دارم تخلف است

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد اقدامات سازمان تعزیرات در حوزه مبارزه با گران‌فروشی تاکسی‌های اینترنتی پس از حذف گزینه عجله دارم، گفت: پس از مقاومت‌ها در نهایت این شرکت‌ها تمکین و این گزینه را حذف کردند، اگر افزایش قیمتی در این حوزه باشد گران‌فروشی است و پرونده تشکیل و حکم صادر می‌شود.