برند کوکاکولا

معرفی برند کوکاکولا (coca-cola)

شرکت کوکا کولا، یک شرکت آمریکایی است که در سال ۱۸۹۲ تأسیس شد. کوکاکولا امروزه در تولید و فروش نوشابه مشغول به کار است و تمرکز آن برای کوکاکولا، یک نوشیدنی گازدار شیرین که نهاد فرهنگی در ایالات متحده می باشد و نماد جهانی سلیقه های آمریکایی است، فعالیت می کند. این شرکت همچنین تولید و فروش نوشیدنی های غیر الکلی و مرکبات را تولید می کند. کوکا کولا با بیش از ۲۸۰۰ محصول در بیش از ۲۰۰ کشور موجود، بزرگترین تولید کننده و توزیع کننده نوشیدنی در جهان و یکی از بزرگترین شرکت های ایالات متحده است. دفتر مرکزی آن در آتلانتا، جورجیا قرار دارد.

نوشیدنی کوکاکولا در سال ۱۸۸۶ توسط یک داروساز در شرکت پمبرتون شیمیایی تولید شد. دفتردار او نامی را برای نوشیدنی انتخاب کرد که علامت تجاری کوکا کولا بود.

سال بعد از جنگ جهانی دوم، تنوع در بسته بندی کوکاکولا و توسعه یا خرید محصولات جدید مشاهده شد. علامت تجاری “کک” که برای اولین بار در تبلیغات در سال ۱۹۴۱ مورد استفاده قرار گرفت، در سال ۱۹۴۵ ثبت شد.

زمان اصلی معروف شدن کوکاکولا به دهه ۱۹۵۰ برمی گردد که سیاست گذاری روابط عمومی کمپانی آن را نشان می دهد که حال به این جایگاه رسیده است. نوشیدنی های مکملی که شما با آن مواجه شدید و بهایش را پرداختید همگی با کوکاکولایی پرداخته شد که بعداً نوشیدید! با قرار گرفتن کوکاکولا در دسترس همه مصرف کننده ها به طور مستقیم و در جای جای دنیا، این کمپانی موقعیت و اهمیت خود را در بازار جهانی به دست آورد. این شعار کلید شهرت بین المللی کوکاکولا است: «جهانی بیاندیش، محلی عمل کن!»

برند coca-cola پرچم دار شرکت کوکاکولا و بزرگ ترین شرکت نوشیدنی جهان است که بیش از ۵۰۰ برند جدید را در اختیار مشتریانش قرار می دهد.

شما می توانید در ذیل نمودارهای مربوط به ارزش این برند را در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ مشاهده نمایید.

WhatsApp Image 2019 05 12 at 16.00.03 1024x396 - معرفی برند کوکاکولا (coca-cola)

WhatsApp Image 2019 05 12 at 16.01.29 1024x457 - معرفی برند کوکاکولا (coca-cola)

همچنین ببینید

بیرند لینکدین

آشنایی با شبکه اجتماعی لینکداین (LinkedIn)

پایگاه هنری دنیای برند،شبکه اجتماعی حرفه‌ای لینکداین ( LinkedIn ) بزرگترین شبکه حرفه‌ای جهان با …