درباره برند Amazon

معرفی برند آمازون (Amazon)

شرکت آمازون در سال ۱۹۹۵ توسط جف بزوس بنیان‌گذاری شد و فعالیت رسمی خود را با فروش کتاب آغاز کرد. مدتی بعد به فروش محصولات متنوعی مانند سی‌دی، دی‌وی‌دی، نرم‌افزار، کتاب‌های الکترونیکی، مبلمان، غذا و اسباب‌بازی پرداخت. این شرکت روزبه‌روز محصولات بیشتری را در سایت خود عرضه کرد و امروزه شما هر چیزی که نیاز داشته باشید را می‌توانید از آن خریداری کنید. آمازون امروزه محصولات زیادی را نیز تحت برند خود به بازار عرضه می‌کند. 

برند آمازون امروزه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خرده‌فروشی جهان شناخته می‌شود. شرکت تجارت الکترونیک و رایانش ابری، ارائه دهنده ی بزرگ ترین پلت فرم خرده فروشی در اینترنت بوده و در تلاش است که به مشتری محورترین شرکت در روی زمین تبدیل شود.

لوگوی معروف این برند در تاریخ ۱۹ ژوئن سال ۲۰۰۰ طراحی شد. اگر به این لوگو دقت کنید متوجه خواهید شد که یک فلش از حرف A به حرف Z و به‌صورت یک لبخند کشیده شده است. از آنجایی که حروف الفبای انگلیسی از a آغاز شده و به z ختم می‌شوند پس منظور از طراحی این لوگو این بوده است که هر چیزی که بخواهید را می‌توانید در این سایت پیدا کنید. منحنی زیر آن نیز نشان دهنده‌ی لبخند حاکی از رضایت مشتری‌های این برند است.

شما می توانید در ذیل نمودارهای مربوط به ارزش این برند را در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ مشاهده نمایید.

WhatsApp Image 2019 05 08 at 15.50.26 1024x444 - معرفی برند آمازون (Amazon)
WhatsApp Image 2019 05 08 at 15.48.57 1024x405 - معرفی برند آمازون (Amazon)

همچنین ببینید

بیرند لینکدین

آشنایی با شبکه اجتماعی لینکداین (LinkedIn)

پایگاه هنری دنیای برند،شبکه اجتماعی حرفه‌ای لینکداین ( LinkedIn ) بزرگترین شبکه حرفه‌ای جهان با …