MI0003991458 - جوی (Joy)

جوی (Joy)

“جوی” فیلمی دارم و کمدی بر اساس زندگی کارآفرین و میلیونر مشهور “جوی منگانو” ساخته شده است.

داستان موفقیت های زندگی جوی مانگانو در دهه ی ۹۰ میلادی الهام بخش زنان خانه دار بسیاری در ایالات متحده بود که توانستند کسب و کار خودشان را رونق ببخشند و در بازار اقتصادی حضور فعال تری داشته باشند. مانگانو در دوران جوانی شغل های گوناگونی از جمله پیشخدمتی رستوران را تجربه کرد و روزهای سختی را به تنهایی با سه فرزندش گذراند. اما وی در دهه ی ۹۰ میلادی زمین شوری منحصر به فرد را طراحی کرد که موفق شد بازار خوبی بدست آورده و میلیون ها دلار سرمایه نصیب او کند.

فیلم «جوی» را دیوید او. راسل کارگردانی کرده است که با فیلم «امریکن هاستل» (American Hustle) مشهور شد. وی درباره فیلم «جوی» می گوید: «من بدنبال ساختن فیلمی درباره زندگینامه نیستم. می خواهم روی موضوعات سینمایی کار کنم که شگفت آور باشند. این اولین فیلم من است که یکدر آن یک زن محور داستان است. زنی که می خواهد مدیریت و سرپرستی خانواده اش را به عهده بگیرد و از هیچ شروع می کند و از گاراژی که پدرش اداره می کرده، بیرون می آید. این، برای من بسیار الهام بخش بود.»

فیلم جوی نامزد دریافت دو جایزه گلدن گلوب در زمینه بهترین بازیگر زن برای جنیفر لارنس و بهترین فیلم کمدی موزیکال است. با اکران این فیلم اکنون دنیا داستان موفقیت جوی مانگانو مبتکر آمریکایی را که با اختراع یک زمین شور ثروتمند شد، می شناسد.

همچنین ببینید

Up in the Air

فیلم Up in the Air

فیلم Up in the Air به کارگردانی جیسن ریتمن و نقش آفرینی جورج کلونی و ورا …