درب‌های ضد سرقت ایران

گشتی در بازار درب‌های ضد سرقت ایران

درب‌های ضد سرقت ایرانی در سال‌های اخیر جایگاه‌ خوبی در میان مصرف‌کنندگان و بازار به دست آورده‌اند. اگر بخواهیم به دلیل توسعه بازار این محصول اشاره کنیم، باید بگوییم که افزایش سطح آگاهی نسبت به امنیتی که این درب‌ها ایجاد می‌کنند در کنار افزایش تنوع این درب‌ها در بازار موجب شده است بازار درب‌های ضد سرقت، ضد حریق و… توسعه یابد. این تنوع در مدل، جنس، نوع و طراحی محسوس است.

با توجه به این موضوع در مطلب امروز ما به بررسی بازار خرید درب ضد سرقت پرداخته‌ایم. اگر قصد خرید درب ضد سرقت دارید، این مطلب را بخوانید.

گشتی در بازار درب‌های ضد سرقت

همانطور که اشاره کردیم، بازار درب‌های ضد سرقت در ایران طی سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است و پیش‌بینی فعالان بازار درب این است که روند صعودی تقاضا و توسعه بازار این محصولات ادامه دارد. این درب‌ها به دلیل ویژگی‌های امنیتی، طراحی‌های متنوع و زیبایی که دارند، محبوبیت زیادی بین خریداران پیدا کرده‌اند. نصب درب‌های ضد سرقت علاوه بر افزایش امنیت، ارزش ملک را نیز بالا می‌برد، زیرا این درب‌ها از استانداردهای ملی و بین‌المللی برخوردارند که اطمینان خریداران را جلب می‌کنند.
به گفته فعالان بازار درب‌های ایمنی، در حال حاضر انواع مختلفی از درب‌های ضد سرقت در بازار ایران موجود هستند که شامل محصولات ایرانی، ترک، ایتالیایی و چینی هستند و در این میان نمونه‌های ترک و چینی دارای تنوع بیشتری نسبت به درب‌های ایتالیایی و ایرانی هستند. فعالان بازار در مورد درب‌های ایرانی اعلام کردند، نمونه‌های ایرانی از لحاظ کیفیت در سطح مطلوبی هستند و تمام استانداردهای ایمنی را دریافت کرده‌اند و با توجه به قیمت مناسب‌تر نسبت به نمونه‌های وارداتی، بازار پررونقی دارند. به گفته آنها، اغلب درب‌های ضد سرقت ایرانی مونتاژ شده هستند و از قطعات ترک ساخته شده‌اند و از کیفیت بالایی برخوردارند. شرکتهای سازنده درب‌های ضدسرقت ایرانی، محصولات متنوعی از جمله درب‌های ضد سرقت فلزی، چوبی و شیشه‌ای را با توجه به فناوری‌های روز تولید می‌کنند. از جمله ویژگی‌های مهم درب‌های ضد سرقت می‌توان به استحکام مکانیکی بالا، مقاومت در برابر حریق، رطوبت و خوردگی، عایق بودن حرارتی و صوتی، و قفل‌های چندزبانه محکم اشاره کرد. همچنین، این درب‌ها دارای طراحی‌های متنوعی هستند که به خریداران امکان انتخاب بر اساس سلیقه خود را می‌دهند.

محبوب‌ترین درب‌های امنیتی در بازار ایران کدامند؟

محبوب‌ترین درب‌های ضد سرقت در بازار ایران، درب‌های فولادی با روکش چوب هستند که بیشتر در آپارتمان‌ها و خانه‌های شخصی کاربرد دارند. این درب‌ها به دلیل مقاومت زیاد و ظاهر زیبا مورد توجه خریداران قرار دارند و حتی افرادی که قصد خرید درب داخلی ساختمان را دارند، به سراغ این درب‌ها می‌روند. درباره بازار این درب‌ها هم باید بگوییم که درب‌های فولادی با روکش چوب در طراحی و رنگ‌های متنوعی در بازار موجودند و بازار گرمی دارند. تنوع بالای طراحی، رنگ، قیمت موجب شده است درب‌های این گروه در لیست محبوب‌ترین‌های بازار قرار گیرند.
پس از این درب‌ها، درب‌های ضد حریق مخاطبان زیادی دارند و بیشتر این درب‌ها در بیمارستانها، برج‌های اداری و مسکونی و…مورد استفاده قرار می‌گیرند. در بازار نیز انواع درب ضد حریق وجود دارد که محبوب‌ترین انها درب‌های فولادی هستند.

قیمت درب‌های ضد حریق

در مورد قیمت درب‌های ضد حریق باید بگوییم که بسته به اینکه درب، تولید ایران باشد یا در ردیف نمونه‌های وارداتی قرار داشته باشد و همچنین بسته به فاکتورهای مختلفی چون، جنس درب، طراحی و سایز درب قیمت‌ها متفاوت است.

به صورت کلی می‌توان گفت که قیمت درب‌های ضد سرقت بسته به نوع مواد اولیه، طراحی و ویژگی‌های اضافی مانند عایق‌بندی و نوع قفل متفاوت است. به عنوان مثال، درب‌های ضد سرقت با روکش گردو و قفل‌های پیشرفته ممکن است تا حدود ۳۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان نیز قیمت داشته باشند.

ختم کلام

خرید درب‌های ضد سرقت، ضد حریق و به صورت کلی درب‌های امنیتی، به نوعی امنیت خانه، محل کار، ویلا و… خریداران را در حد چشمگیری افزایش می‌دهد. این امنیت تنها به جلوگیری از ورود افراد ناشناس به خانه و محل محدود نمی‌شود و این درب‌ها می‌توانند خانه و محل کار را در مقابل آتش سوزی و… محافظت کنند. با درک این موضوع است که با یک بازار رو به رشد در زمینه درب‌های ضد سرقت مواجه هستیم و این رشد را نه تنها در مورد میزان عرضه، بلکه در مورد کیفیت، تنوع در نوع، مدل، طراحی، رنگ و… نیز شاهد هستیم. به گفته فعالان بازار، در حال حاضر چین بخشی از بازار درب‌های ضد سرقت ایران را در دست دارد و در رتبه بعدی، این درب‌های ایرانی و ترک هستند که سهم فروش بازار را در اختیار دارند. درب‌های ضد سرقت ایتالیایی هم با توجه به قیمت گران‌تری که دارند، سهم بازار کمتری از بازار ایران را به خود اختصاص داده‌اند.
در مورد درب‌های ضد سرقت و ضد حریق، ذکر این موضوع لازم است که این درب‌ها را با گارانتی و خدمات پس از پشتیبانی مطلوب خریداری کنید و همچنین نصب این درب‌های ارزشمند را به نصاب بسپارید تا دچار دردسرهای ناشی از نصب غیر اصولی درب‌های ضد سرقت و ضد حریق نشوید.

این مطلب، خبرآگهی است و دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *