گزارش سال 1402 برند دیجی‌کالا

گزارش سال ۱۴۰۲ برند دیجی‌کالا

گزارش سال ۱۴۰۲ دیجی‌کالا منتشر شد. در این گزارش، دستاوردهای‌ دیجی‌کالا و اطلاعات مختلفی درباره کاربران، مشتریان و همکاران فروشنده دیجی‌کالا منتشر شده است.

به گزارش دنیای برند، گزارش سالانه دیجی‌کالا در ۱۳ فصل منتشر شده و «ما و نسل Z»، «ما و آنهایی که ما را می‌سازند»، «ما و کسب‌وکارهای کوچک»، «ما و همکاران فروشنده»، «دیجی‌کالا فقط تهران نیست» و «ما در مسیر خانه شما»، فصل‌های تازه و متفاوت این گزارش نسبت به گزارش‌های پیشین دیجی‌کالا است.

در این فصل‌ها اطلاعات جالبی چون آمار بازدید کاربران در سال ۱۴۰۲، رفتار خرید نسل Z، اشتغالزایی دیجی‌کالا، فعالیت کسب‌وکارهای بومی و محلی، آمار مربوط به فعالیت و فروش همکاران فروشنده در دیجی‌کالا، فعالیت دیجی‌کالا در شهرها و روستاهای مختلف غیر از تهران، مسیر تامین کالا و توزیع سفارش‌ها در دیجی‌کالا، جست‌وجوی کالاها توسط کاربران، پرسفارش‌ترین و پربازدیدترین روزهای دیجی‌کالا و… را می‌خوانید.

دیجی‌کالا امسال و در اقدامی متفاوت قصه‌های همکاران فروشنده دیجی‌کالا، جوان‌ترین و مسن‌ترین مشتریان و همکارانش را در گزارش سالانه روایت کرده است.

Screenshot 2024 08 21 at 19 08 09 Digikala Report 1402 v16.3 web 03 05 30 standard compress.pdf - گزارش سال 1402 برند دیجی‌کالاگزارش سال ۱۴۰۲ دیجی‌کالا را می‌توانید با مراجعه به این لینک مطالعه کرده یا از طریق لینک زیر دانلود کنید:

دانلود نسخه پی‌دی‌اف گزارش سال ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *