n83167432 72773954

گردشگری ایران، مهر برند می خورد

تهران – ایرنا – معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ثبت برند گردشگری ایران به کمک دیگر ارگان ها از جمله وزارت خارجه خبر داد.

ولی تیموری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اشاره به جزئیات موضوع ثبت برندگردشگری ایران ،گفت: در کشورهایی دارای صنعت گردشگری قدرتمندی هستند از تصویر و لگو مشخص و ثابتی بر روی کالا و خدماتی که به گردشگران ارائه می دهند، بهره می برند تا متقاضیان با اطمینان از صحت و سلامت از آنها استفاده کنند.
وی افزود: این تصور به گردشگران اطمینان می دهد که این کالا و خدمات مورد تایید مراجع مربوط به حوزه توریسم در ایران است.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در عین حال اظهار داشت: برای اجرایی شدن این پروژه بزرگ نیاز به همکاری بین دستگاهی از جمله وزارت خارجه و سازمان توسعه تجارت هستیم.
تیموری در پاسخ به این پرسش که چه زمانی این طرح اجرایی می شود؟، افزود: این یکی از پرژوه های بزرگ معاونت گردشگری است که پس از عملی شدن نیاز به زمان برای شناخت لوگو از سوی گردشگران وجود دارد که بطور یقین در این مرحله رسانه می توانند، تاثیر گذار باشند.
وی درباره سیاست سازمان میراث فرهنگی درباره گردشگری داخلی گفت: توزیع جغرافیایی و زمانی گردشگران داخلی از جمله این موارد است در برخی از ماه های سال بعضی از مناطق گردشگری با شلوغی زیاد مواجه هستیم در حالی که در مناطق دیگر کشور که جاذبه های توریستی خوبی نیز دارند، خالی از گردشگر است.
تیموری درباره راهکار برون رفت از مشکل هم گفت: در حال تنظیم بسته های مسافرتی هستیم که در آن علاوه معرفی مناطق کمتر شناخته شده از قیمت پایین و جذابیت نیز بهره مند باشند.

همچنین ببینید

62966702

هوش مصنوعی گوگل، بیماری را از روی صدای سرفه تشخیص می‌دهد

هوش مصنوعی گوگل به زودی می‌تواند از سرفه برای تشخیص بیماری استفاده کند. به گزارش …