صندوق صنایع پیشرفته

کمیته حمایتی استارت آپها در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته

به دنبال نشست مدیران عامل برخی صندوقهای اعتباری و حمایتی که به منظور توسعه حمایت و پشتیبانی از شرکتهای استارت آپی تشکیل شد ، رییس شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته از تشکیل کمیته ای به همین منظور در این صندوق خبر داد.

پایگاه خبری دنیای برند، رضا نقی پور افزود : این کمیته موظف شد سند راهبردی پیشنهادی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته را برای چگونگی حمایت از اینگونه صنایع آماده کند .

وی تصریح کرد : اقتصاد دانش بنیان یکی از محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی است و این نشست با هدف بررسی ظرفیتهای صندوقهای سرمایه گذاری و رفع موانع پیش رو درتوسعه کسب و کارهای نوین و استارت آپها برگزار شد .

به گفته نقی پور ، قرار گرفتن صندوقها به عنوان محور توسعه شرکتهای استارت آپی ، ارایه گزارش از اکو سیستم استارت آپها و مشکلات آنها و نقش صندوقها در ارایه تسهیلات و حمایت از این شرکتها از موضوعات مطرح شده در این نشست بود .

گفتنی است این نشست به منظور اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری برای توسعه استارت آپها و تاکید معاون اول رییس جمهور برای حمایت از رشد و توسعه استارت آپها برگزار شد .

برگزاری این نشست با حضور روسای برخی صندوقها از جمله صندوق نوآوری و شکوفایی ، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور ، مدیرعامل صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران و مشاوران معاون اول رییس جمهور در محل دفتر معاون اول صورت گرفت .

منبع: شاتا

همچنین ببینید

The spring cosmetic and care routine that you need to start today 310x165 - روتین آرایشی و مراقبتی فصل بهار که نیاز است از همین امروز آن را شروع کنید

روتین آرایشی و مراقبتی فصل بهار که نیاز است از همین امروز آن را شروع کنید

پایگاه خبری دنیای برند، عبور از فصل زمستان و رسیدن به بهار، همیشه یک احساس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *