کمپین جدید وولمارک

کمپین جدید وولمارک: “پشم بپوشید، نه زباله”/ +ویدئو

شرکت Woolmark، کمپین جهانی جدید خود با نام Wear Wool, Not Wasteپشم بپوشید، نه زباله”  را راه‌اندازی کرد تا مزایای زیست‌محیطی پشم را برجسته کند. این کمپین در زمانی انجام می‌شود که تغییرات قانونی برای کاهش افزایش فرهنگ مد یک‌بار مصرف، که توسط لباس‌های ارزان و مصنوعی هدایت شده است، در حال معرفی هستند.

دنیای برند، شرکت وولمارک، کمپین جهانی جدید خود با نام “پشم بپوشید، نه زباله” را راه‌اندازی کرد تا مزایای زیست‌محیطی پشم را برجسته کند. پشم یک ماده طبیعی، تجدیدپذیر، زیست‌تجزیه‌پذیر و قابل بازیافت است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای الیاف مصنوعی باشد. این کمپین در زمانی انجام می‌شود که قوانین جدیدی برای کاهش مصرف لباس‌های یک‌بار مصرف در حال تصویب هستند.

کمپین “پشم بپوشید، نه زباله” با یک فیلم ۶۰ ثانیه‌ای آغاز می‌شود که در آن مردم در حال فرار از هجوم زامبی‌های لباس‌های مصنوعی قدیمی هستند که هنوز هم سیاره‌ی ما را آزار می‌دهند. این فیلم نشان می‌دهد که لباس‌های مصنوعی به مدت بیش از ۲۰۰ سال در محل‌های دفن زباله باقی می‌مانند و این یک مشکل جدی زیست‌محیطی است.

جان رابرتز، مدیر اجرایی وولمارک، گفت: “پشم بپوشید، نه زباله، بیش از یک کمپین بازاریابی است، این یک فراخوان فوری به شهروندان و صنعت به طور کلی برای ارزیابی مجدد انتخاب‌های فیبر است. پشم  ذاتاً طبیعی و تجدیدپذیر است و می‌تواند یک راه حل تحول‌آمیز برای مشکل تأثیر مد باشد و یک راه حل مثبت برای طبیعت، متنوع، زیست‌تجزیه‌پذیر، قابل بازیافت و بادوام ارائه دهد.”

با توجه به اینکه یک نفر از هر سه نفر می‌گوید که هنگام خرید آنلاین به ندرت یا هرگز ترکیب پارچه را بررسی می‌کنند، این کمپین تلاش می‌کند تا شهروندان را در مورد مزایای منحصر به فرد انتخاب پشم نسبت به الیاف مصنوعی مشتق شده از سوخت‌های فسیلی آموزش دهد.

ویدئو  کمپین جدید وولمارک:

 

 

فراخوان برای تغییر واقعی

وولمارک همچنان در حال تقویت ابتکار فیلتر پارچه خود است که از صنعت می‌خواهد از استفاده از زبان گمراه‌کننده در نام‌های محصول خودداری کند و در عوض از توصیفات دقیق ترکیب پارچه در نام‌های محصول استفاده کند و فیلترهای پارچه را در سایت‌های تجارت الکترونیک معرفی کند تا به خریداران کمک کند انتخاب‌های آگاهانه‌تری داشته باشند.

ابتکار فیلتر پارچه سال گذشته راه‌اندازی شد و هزاران تعهد را با تعهداتی از برندهایی مانند Reformation تا Benetton و همچنین نهادهای صنعت از جمله هفته مد کپنهاگ، No More Plastic و بنیاد سوپ پلاستیکی جمع‌آوری کرده است.

این کمپین از مأموریت گسترده‌تر وولمارک برای قرار دادن پشم به عنوان یک راه‌حل برای بحران تأثیر صنعت حمایت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *