برند شون

ژل ضد عفونی، برند شون در جنگ با وحشت کرونا

ژل ضد عفونی کننده برند شون را با تمام سرعت فرموله و به بازار عرضه کردیم. حالا در خط مقدم در جنگ وحشت کرونا و سودجویی احتکارگران کنار شما ایستاده‌ایم. شما می‌توانید این محصول را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر یا مراکز خرید آنلاین تهیه کنید.

پایگاه خبری دنیای برند،  ژل ضد عفونی کننده شون چه ویژگی‌هایی دارد؟ در این ضد عفونی کننده از چه موادی استفاده شده است؟ ژل ضد عفونی کننده دست و صورت شون چه تفاوتی با دیگر ژل‌ها دارد؟ سوالاتی است که در این مقاله به آن‌ها جواب می‌دهیم.

ویژگی‌های ژل ضد عفونی کننده شون

هر ضد عفونی کننده مناسب برای کشتن میکروب‌ها، باکتری‌ها و ویروس‌ها باید حداقل ۶۰ درصد الکل داشته باشد.

اما به دلیل پرش الکل، باید مقدار الکل موجود در ژل ضد عفونی کننده بیشتر از ۶۰ درصد باشد، تا خاصیت نابود کردن دیواره ساخته شده از چربی ویروس‌ها و باکتری‌ها را از دست ندهد.

از طرفی درصد الکل بسیار بالا، باعث خشکی و حساسیت شدید پوست می‌شود.

بنابراین در ژل ضد عفونی کننده الکل باید به حدی بالا باشد، که حتی در صورت پرش الکل ریز ارگانیک‌ها را از بین ببرد و کمترین حساسیت را روی پوست ایجاد کند.

به همین علت ژل ضد عفونی کننده برند شون، دارای ۷۰ درصد الکل است.

همچنین در ساختار این ژل از مواد آبرسان، رساننده مواد مغذی و ضد حساسیت استفاده شده تا اثر خشکی پوست ناشی از الکل به حداقل برسد.

مواد استفاده شده در ضد عفونی کننده شون

در ژل ضد عفونی کننده دست و صورت شون مواد طبیعی زیر مورد استفاده قرار گرفته‌اند:

  • الکل: مقدار الکل در این ژل همانطور که ذکر شد، ۷۰ درصد است.
  • آلوئه‌ورا: آلوئه ورا وظیفه رساندن آب و مواد مغذی به پوست را دارد و از خشکی بیش از حد پوست جلوگیری می‌کند.
  • عصاره بابونه: در ژل ضد عفونی کننده شون از عصاره بابونه برای کاهش حساسیت استفاده شده است.

تفاوت ژل ضد عفونی کننده شون و سایر ژل‌ها

این ژل ضد عفونی کننده با استفاده از عصاره آلوئه ورا و بابونه میزان حساسیت و خشکی پوست دست را کاهش می‌دهد و به اندازه تمام ژل‌ها یا محلول‌های ضد عفونی کننده دیگر خارجی و ایرانی با الکل بیش از موثر است.

 

Picture7 - ژل ضد عفونی، برند شون در جنگ با وحشت کرونا

فراموش نکنید، استفاده از کرم مرطوب کننده، بعد از استفاده از ژل اهمیت بسیار زیادی دارد. چون حتی بهترین و طبیعی‌ترین ژل‌ها نیز به دلیل داشتن الکل باعث خشکی و حساسیت پوست شما می‌شوند. بنابراین از یک مرطوب کننده طبیعی برای سلامتی دست‌ها استفاده کنید.

همچنین تنها در موارد ضروری که آب در دسترس نیست، از این ژل استفاده کرده و در غیر اینصورت دستان خود را ۲۰ تا ۳۰ ثانیه با مایع شستشوی آنتی باکتریال شستشو دهید.

 

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *