برند اپل

چشم امید برند اپل به هندی‌ها با تداوم جنگ تجاری

هند توانسته است جای ویتنام را به عنوان دومین تولیدکننده تجهیزات تلفن همراه در جهان بگیرد. برند اپل نیز می‌خواهد با بالا گرفتن تنش بین چین و آمریکا به سمت سرمایه‌گذاری در دهلی‌نو برود.

پایگاه خبری دنیای برند به نقل از اسپوتنیک، چین توانسته است جای ویتنام را به عنوان دومین تولیدکننده تجهیزات تلفن همراه در جهان بگیرد. انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۲ این کشور شاهد ۶.۲ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در زمینه تولید تلفن همراه باشد که البته احتمالا چین همچنان بزرگ‌ترین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی در جهان باقی بماند.

ربیشان کارپراساد، وزیر مخابرات هند، اخیرا با افتخار تلفن همراه تولیدشده آیفون در این کشور را نشان داد و گفت که اپل بازاریابی گوشی‌های تولیدشده در هند را آغاز کرده است. قرار است آیفون‌های تولیدشده در هند توسط اپل به بازارهای خارج از این کشور نیز صادر شود.

پراساد می‌گوید: اپل تولید آیفون در هند را با هدف عرضه در بازار داخل و صادرات آغاز کرده است. ‌‌‌‌

وی همچنین گفت: هند طی سال جاری ۱.۶ میلیارد دلار صادرات گوشی و تجهیزات مرتبط با گوشی‌های هوشمند تلفن همراه داشته است.

این وزیر هندی گفت: شرکت سالکومپ، که یکی از تامین‌کنندگان اصلی قطعات مورد نیاز اپل است، قرار است به زودی کارخانه نوکیا در منطقه اقتصادی چنای را خریداری کند. این کارخانه حدود ۱۰ سال پیش بسته شده بود و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۰ فعالیت آن مجددا از سر گرفته شود.

بازگشت این کارخانه به مرحله تولید حدود ۱۰ هزار فرصت شغلی را برای هندی‌ها به ارمغان خواهد آورد.

منبع: اقتصادی ایران

همچنین ببینید

شیبا

دنیای پاستیل‌های شیبا چه شکلیه؟

پایگاه خبری دنیای برند، شیبای محبوب و دوست‌داشتنی با کمپین «بیا به دنیای پاستیل‌های شیبا» …