زبان انگلیسی

پیش نیازهای یادگیری زبان انگلیسی

پایگاه خبری دنیای برند، در دنیایی که جهان به سوی ( globalization ) و جهانی شدن پیش می رود بیش از گذشته نیاز به یادگیری زبان انگلیسی احساس می‌شود. بدون شک اهمیت و جایگاه زبان انگلیسی برای همه روشن است بخصوص در این برهه از زمان که امکان تعاملات و تبادل اطلاعات بیش از پیش هموارتر و و در دسترس تر شده است. از طرفی اگر اهل مواجه و شناخت دنیای بزرگ افکار و اطلاعات جهانی را داشته باشید لازم است که تا حدودی زبان شناس باشید تا بتوانید با این جهان پهناور ارتباط بگیرید. امروزه بستر یادگیری زبان انگلیسی خیلی گسترده تر و آسانتر از قبل شده و با حضور اینترنت و آموزش های اینترنتی این بستر هموارتر و ساده تر هم شده است. اما چالشی که برای زبان‌آموزان بوجود آمده مسلئه اعتماد است.

آیا یادگیری زبان انگلیسی آسان است؟

سختی یا آسانی این مسیر برای هر کسی متفاوت است و کاملا بستگی به تلاش و علاقه فرد دارد. اما باید گفت یادگیری زبان انگلیسی از بقیه زبان‌های خارجی ساده تر است. چند دلیل برای این ادعا وجود دارد : جنسیت ندارد؛ فعل‌ها صرف نمی‌شوند، نوشتاری آن لاتین است و از دلایل دیگر می توان به مشترک بودن برخی کلامات و واحدهای دستوری و .. اشاره کرد. تنها ممکن در بخش‌هایی مثل تلفظ، زمان‌ها، حروف اضافه و حروف تعریف به مشکل بربخورید که آن هم به مرور زمان و با تکرار و تمرین از بین می رود.

گام های یادگیری زبان انگلیسی

برای ورود در هر زمینه ای علاقه حرف اول را می زند اما گاهی نیز شرایط به گونه ای پیش می رود که پای اجبار به میان می آید. اما زبان انگلیسی زبان شیرینی است که ورود به دنیای آن شیرینی های خاص خودش را دارد. واقعیت این است که اگر زبان آموز خود را در فضای زبان انگلیسی قرار دهد یادگیری زبان روند سریع تری را به خود می‌گیرد. دیدن انیمیشن، فیلم و سریال های زبان اصلی ؛ گوش دادن به موزیک‌هایی به زبان انگلیسی؛ تشکیل گروه‌های مکالمه زبان انگلیسی و اجرای اردوها، بازی‌ها و فعالیت‌های سرگرم کننده انگلیسی و .. همه و همه از جمله محرک‌های یادگیری زبان هستند. مرحله بعد تهیه یک منبع مطالعاتی معتبر و مطرح است که چهارچوب آموزش را قاعده مند و اصولی بالا بیاورد. از نظر تمام مدرسان زبان، میزان تلاش و قرار گیری در محیط زبان بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد و  درصد بالایی از یادگیری را به خود اختصاص میدهد.

آموزش زبان انگلیسی  از راه دور

متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا مراکز و موسسه های آموزشی فعالیت حضوری خود را تا حدودی تقلیل و در برخی مواقع تعطیل کرده اند. و همین موضوع باعث شد تا گروه بسیاری از زبان آموزان روی به آموزش‌های از راه دور بیاورند

پیدا کردن یک آموزشگاه، مدرس یا حتی وبسایتی که امکان آموزش زبان انگلیسی جامع و با هزینه مناسب را داشته باشد دغدغه اصلی زبان آموزان شده است. انتظار زبان آموزان از یک مجموعه آموزشی جامع بودن مطالب، متدهای آموزشی بکار گرفته شده، کیفیت خدمات ارائه شده، هزینه مناسب برای هر دوره، جو و محیطی که در آموزشگاه وججو دارد، خلاقیت هایی که مدرس برای یادگیری بیشتر زبان آموزان فراهم میکند و خدمات آنلاینی که موسسه یا سایت میزبان ارائه میدهد. همچنین نحوه تعامل با زبان آموز نیز از دیگر فاکتورهاست.

آموزشگاه Rapid English  (English Learning)  آکادمی تخصصی زبان است که با برگزاری دوره های حضوری و غیرحضوری از متدهای آموززشی روز دنیا با بهره گیری از اساتید مجرب و حرفه ای پذیرای زبان آموزان در هر لول و در گروه‌های سنی مختلف از هرجای ایران به صورت حضوری و غیر حضوری است.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x