پلی استیشن ۵

پلی استیشن ۵ برند سونی احتمالا از پیش‌بینی‌های قبلی گران‌تر است

پلی استیشن ۵ در زمان عرضه قیمتی بین ۴۹۹ الی ۵۵۰ دلار خواهد داشت که کمی بیشتر از ۴۵۰ دلاری است که پیش از این به عنوان محتمل‌ترین قیمت برای این کنسول مطرح شده بود. بخشی از این قیمت تحت تاثیر کمبود قطعات کنسول به خاطر گسترش ویروس کرونا در سطح جهان است.

پایگاه خبری دنیای برند، تعداد واحدهایی که از این کنسول در زمان عرضه در دسترس خواهد بود به خاطر ویروس کرونا بسیار کمتر از پلی استیشن ۴ در مدت زمان مشابه خواهد بود. این قضینه باعث شده تا بعضی‌ها نگران نایاب شدن پلی استیشن بعدی در زمان عرضه باشند.

انتظار می‌رود که ماه‌های ابتدایی عرضه، حدود ۵ الی ۶ میلیون PS5 آماده فروش وجود داشته باشند. همین قضیه هم باعث خواهد شد تا میزان فروش این کنسول و ایکس باکس سری ایکس نسبت به کنسول‌های فعلی برند سونی و برند مایکروسافت در زمان عرضه کاهش قابل مشاهده‌ای داشته باشد.

نکته جالب دیگری که حالا مشخص شده این است که رونمایی از کنترلر پلی استیشن ۵ یک تصمیم اجباری از سمت برند سونی بوده زیرا اطلاعات زیادی از این کنسول در سطح اینترنت منتشر شده بود و به همین خاطر هم سونی سریعا تصمیم به معرفی و انتشار اطلاعاتی در مورد دوال‌سنس گرفته است.

در انتهای گزارش هم به این نکته اشاره شده که پلی استیشن بعدی به احتمال زیاد بدون تاخیر و طی تعطیلات سال نو میلادی عرضه خواهد شد؛ مخصوصا اگر برند مایکروسافت هم نخواهد در عرضه کنسول جدید خود تاخیری ایجاد کند.

منبع: بلومبرگ

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *