سیستم پشتیبانی در تسهیلات مشاغل خرد

پشتیبانی در تسهیلات مشاغل خرد سبب ایجاد فضای رقابتی و برندسازی می شود

رشت- استاندار گیلان با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات نباید مردم را بدهکار کند، گفت: سیستم پشتیبانی در تسهیلات مشاغل خرد سبب تأمین مواد اولیه، بازاریابی، ایجاد فضای رقابتی و برندسازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری عصر شنبه در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی گیلان که در سالن شهید انصاری استانداری این استان برگزار شد با تاکید بر ایجاد اشتغال پایدار اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی علاوه بر جذب اعتبارات باید به صورت هدفمند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی با اشاره به مسئله آموزش همراه با ارائه تسهیلات بیان کرد: آموزش به دریافت کنندگان تسهیلات به ویژه در مشاغل پراکنده نظیر گردشگری، بوم گردی، کارکنان رستوران ها و سایر حوزه ها سبب جذب مشتری و افزایش درآمد می شود.

سالاری با بیان اینکه راه و شهرسازی در پرداخت تسهیلات به بخش متقاضیان بافت فرسوده باید هوشمندانه عمل کند، افزود: باید در کنار تسهیلات بازآفرینی شهری گره‌ای از شهرهای استان گیلان باز شود و اثربخشی قابل لمس‌تری داشته باشد.

استاندار گیلان با تاکید بر اولویت بندی در پرداخت تسهیلات، گفت: باید توجه بیشتری نسبت به محصولات و ظرفیت های استان گیلان به ویژه در بخش برند سازی برنج، مرغ، زیتون، ابریشم، دامداری و پرورش زنبور عسل و چای شود.

وی با اشاره به سیستم پشتیبانی و با بیان اینکه ارائه تسهیلات نباید منجر به بدهکار کردن مردم شود، افزود: سیستم پشتیبانی در تسهیلات مشاغل خرد شامل اقداماتی نظیر تأمین مواد اولیه، بازاریابی، ایجاد فضای رقابت و برند سازی محصولات می شود.

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.