پرداخت ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان زنجان

طی دو ماه اخیر ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به واحدهای تولیدی استان زنجان پرداخت گردیده است.

پایگاه خبری دنیای برند – به گزارش شاتا، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام خبر فوق افزود : در راستای اجرای سیاست های دولت به منظور رونق تولید و ایجاد اشتغال ، پس از ابلاغ طرح رونق تولید از اواخر مرداد ماه ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۳۴ واحد تولیدی در استان پرداخت شده است.
ناصر فغفوری تصریح کرد : پس از ابلاغ طرح رونق تولید از وزارت صنعت ، معدن و تجارت ۱۲۰ واحد جهت سرمایه در گردش و تکمیل طرح های نیمه تمام در سایت بهین یاب ثبت نام نمودند که پس از بررسی های صورت گرفته ۱۰۲ واحد نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد به بانک هاب عامل معرفی شدند.
فغفوری یادآور شد : ۶۸ واحد و طرح تولیدی نیز هم اکنون در مرحله تکمیل پرونده و بررسی بانکی قرار دارند که پیش بینی می گردد تا آخر دی ماه تسهیلات این واحدها نیز پرداخت گردد.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خاطر نشان ساخت : واحدهای مستقر در مناطق کمتر برخوردار می توانند جهت تامین سرمایه در گردش از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۷ از تسهیلات ۱۲ درصدی بهره مند گردند که به این منظور می توانند در سایت بهین یاب ثبت نام نمایند.

همچنین ببینید

The spring cosmetic and care routine that you need to start today 310x165 - روتین آرایشی و مراقبتی فصل بهار که نیاز است از همین امروز آن را شروع کنید

روتین آرایشی و مراقبتی فصل بهار که نیاز است از همین امروز آن را شروع کنید

پایگاه خبری دنیای برند، عبور از فصل زمستان و رسیدن به بهار، همیشه یک احساس …