پاکسان

پاکسان برندهای قابل افتخاری دارد که نباید از آن غافل شد

پایگاه خبری دنیای برند، بنابر اعلام پاکسان، این جلسه روز چهارشنبه چهارم تیرماه سال جاری در محل سالن کنفرانس برند پاکسان با حضور بقائی مدیرعامل و تمامی معاونین و مدیران شرکت پاکسان برگزار شد.

در ابتدای جلسه  و ادامه موضوعات جلسه اول، بخش‌های مختلف آماری داشبرد مدیریت، مورد بررسی و ارزیابی  قرار گرفت. در خصوص مندرجات هر قسمت توسط مدیران آن واحد توضیحاتی درباره میزان تولید، خروج محصولات از کارخانه، ‌میزان بارگیری، میزان فروش در بخش‌های فروش داخلی، صادرات و محصولات صنعتی و… ارائه شد.

به گزارش پاکسان نیوز، در این جلسه هر یک از مدیران، پیشنهادهایی در جهت عملکرد بهتر سازمان ارائه کردند و بقائی در تایید برخی از آن‌ها ضمن ارائه راهکار عملیاتی دستور پیگیری صادر کرد.

در بخش دیگر این جلسه هم‌اندیشی، میلاد شمس معاون بازاریابی و فروش و مدیر این واحد توضیحات و پیشنهادهایی در حوزه توسعه محصول و برند ارائه کردند. در خصوص بخش‌های مختلف این پیشنهاد، تصمیماتی اتخاذ شد.

مدیرعامل برند پاکسان ضمن قدردانی از مدیران بخش‌های گوناگون، پویایی و توجه هر بخش به عملکرد سایر قسمت‌ها را، مسیر موفقیت شرکت معرفی کرد و گفت: جلسات هم‌اندیشی علاوه بر مشخص کردن رویه کاری هر واحد، دیگر بخش‌ها را نسبت به عملکرد سایر واحدها آشنا می‌کند.

بقائی با اشاره به اهمیت این نشست‌ها افزود: از دل این جلسات است که ایده‌ها، نوآوری‌ها و برنامه‌های جدید و… شکوفا می‌شود.

پایان

همچنین ببینید

رونمایی برند هوآوی

رونمایی برند هوآوی از سری جدید گوشی‌های هوشمند

همانطور که گزارش شده است، هوآوی برند P را برای گوشی های پرچمدار خود کنار گذاشته است و ساعاتی پیش پرچمداران سری Pura 70 هوآوی به طور رسمی معرفی شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *