12662423 674 660x330 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

جشنواره فیلم کوتاه تهران که به عنوان یکی از مهمترین جشنواره‌های بین‌المللی در ایران برگزار می‌شود، دوره چهل و یکم خود را پیش‌رو دارد و در هر دوره پوستری را رونمایی کرده که هویت و اهمیت خود را در آن‌ها به تصویر کشیده است.

به گزارش دنیای برند به نقل از برنا؛ اقلام تبلیغاتی در هر برنامه، جشنواره و یا ایونت؛ یکی از ارکان اصلی آن برنامه محسوب می‌شوند. همه می‌دانیم که اگر جشنواره‌ای بدون اقلام تبلیغاتی قصد برگزاری داشته باشد به هیچ عنوان نمی‌تواند المان، هویت، شعار و چرایی و چگونگی خود را به مخاطبان بازگو کند. در این بین «پوستر» یکی از آن المان‌هایی است که هویت اصلی یک جشنواره آن هم در سطح بین المللی را تصویر می‌کند.

طراحان پوستر در هر جشنواره‌ای سعی بر آن دارند که چکیده آنچه قرار است در یک جشنواره رخ دهد را در کنار هویت چندین ساله جشنواره به نمایش بگذارند. همین جا است که گا‌ها می‌گوییم فلان جشنواره پوستر مناسبی برای این دوره خود انتخاب نکرده است یا بعضا می‌گوییم چه پوستر فوق العاده‌ای!

امروز روز برگزاری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران است و شاید اگر نگاهی به آنچه طی سال‌های پیش برای پوستر این جشنواره مهم رخ داده، بیاندازیم خالی از لطف نباشد.

نخستین دوره از جشنواره فیلم کوتاه تهران در سال ۱۳۶۱ با دبیری محمدعلی اثنی‌عشر در سینما آفریقا، موزه هنر‌های معاصر و تئاتر شهر برگزار شد. 

آنچه که می‌تواند پوستر نخستین دوره این جشنواره را از باقی دوره‌ها متمایز کند، طراح آن است. «مرتضی ممیز» طراح نخستین پوستر جشنواره فیلم کوتاه تهران بوده و این نام می‌تواند درجه کیفی مجموع پوستر‌های این جشنواره را تا چندین مرتبه بالا ببرد.

دومین دوره از جشنواره فیلم کوتاه تهران در سال ۱۳۶۲ بدون دبیر برگزار شد. این دوره با تمرکز بر فیلم‌های مستند و تجربی برگزار شد، اما طراح پوستر این دوره مشخص نیست. شاید بتوان گفت که پوستر دومین دوره جشنواره جزو ساده‌ترین پوستر‌های این جشنواره است.

12662124 293 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

سومین دوره جشنواره در شیراز و به دبیری سعید حاجی‌میری برگزار شد. در این دوره کاتالوگی برای معرفی آثار جشنواره زیر نظر سعید حاجی‌میری منتشر شد که در آن نام مهدی سلیمی به عنوان مسئول اجرایی و ابراهیم حاتمی‌کیا، امیر سمواتی، هوشنگ خوش‌سیما، امیرشهاب رضویان به عنوان همکاران به چشم می‌خورد. اما نامی از طراح پوستر در جایی مطرح نشده است.

12662128 182 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

چهارمین دوره از جشنواره فیلم کوتاه تهران بدون دبیر و در موزه هنر‌های معاصر و مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد و یکی از تفاوت‌های این دوره زمان برگزاری آن یعنی در فروردین ماه بود.

این جشنواره با هدف ترویج سینمای مستقل و پویا، مبتنی بر اهداف انقلاب اسلامی و فرهنگ اسلامی همزمان با سالگرد جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

12662155 982 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

دوره پنجم جشنواره فیلم کوتاه تهران در موزه هنر‌های معاصر برگزار شد و دبیر آن پرویز صمدی مقدم بود. در این دوره، هیات داوران شامل داریوش ارجمند، ابوالفضل جلیلی و ابراهیم حاتمی‌کیا بود. آثار شرکت‌کننده شامل فیلم‌های ۸ و ۱۶ میلیمتری و مسابقات عکس حرفه‌ای و جوان بود.

12662162 759 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

ششمین دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران در موزه هنر‌های معاصر برگزار شد و پرویز صمدی مقدم دبیری آن را برعهده داشت. هیات داوران بخش فیلم شامل مجید قاری‌زاده، فرهد صبا، کریم زرگر، مهدی رحیمیان، محسن شیخی و محمود ارژمند بودند، و داوران بخش عکس، مجید مسچی، کامران جبرئیلی و ناصر براهیمی بودند.

12662167 191 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

 

هفتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران در موزه هنر‌های معاصر برگزار شد و پرویز صمدی مقدم به‌عنوان دبیر این دوره فعالیت داشت. هیات داوران بخش فیلم شامل ابراهیم حاتمی‌کیا، ابوالفضل جلیلی، ایرج تقی‌پور و منوچهر خوش‌مرام بودند. 
طراحی پوستر این دوره بر عهده ابراهیم حقیقی بود.

12662174 551 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

 

هشتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه در سینما کانون به دبیری پرویز صمدی مقدم یا وحید طوفانی برگزار شد. به دلیل مصادف شدن با ماه رمضان، زمان برگزاری جشنواره تغییر کرد و بخش عکس در این دوره برگزار نشد.
طراحی پوستر این دوره توسط بیژن جناب انجام شد.

12662175 869 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

 

نهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه در سینما کانون به دبیری وحید طوفانی برگزار شد. هیات داوری بخش فیلم شامل محمود ارژمند، محمد آفریده، ابوالفضل جلیلی، علیرضا زهادی و خیریه بیگم‌حائری‌زاده بود.

طراحی پوستر این دوره توسط رضا عابدینی انجام شد.

12662180 141 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

دهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه در فرهنگسرای بهمن به دبیری وحید طوفانی برگزار شد. هیات داوری بخش فیلم شامل نادر ابراهیمی، جهانگیر الماسی، عبدالله باکیده، محمدعلی طالبی و معصومه انصاری بود.
برای این دوره دو پوستر طراحی شد که طراحی آنها بر عهده مجتبی والی‌پور بود.

12662181 849 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

دوره یازدهم از جشنواره در فرهنگسرای بهمن، یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین مراکز فرهنگی تهران، برگزار شد. این مکان با امکانات فراوان و سالن‌های مناسب برای نمایش فیلم‌ها، میزبان صد‌ها هنرمند و علاقمند به سینمای کوتاه بود.

طراحی پوستر این رویداد به بابک فروتنی سپرده شد.

12662182 909 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

دوازدهمین دوره از جشنواره در فرهنگسرای بهمن برگزار شد که یکی از مراکز فرهنگی معتبر تهران به شمار می‌آید. شهرداری تهران حمایت مالی جشنواره را عهده‌دار بود و طراحی پوستر این رویداد به بابک فروتنی سپرده شد.

12662183 717 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

سیزدهمین دوره جشنواره با دبیری محمدحسین صوفی (مدیرعامل انجمن سینمای جوانان) در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

تیزر جشنواره توسط محمد حمیدی‏‌مقدم ساخته شد، اما طراح پوستر مشخص نیست.

12662184 971 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

چهاردهمین دوره جشنواره با دبیری محمدحسین صوفی و در فرهنگسرای بهمن برگزار شد. هیات داوری متشکل از جهانگیر الماسی، جواد شمقدری، کمال تبریزی، محمد کاسبی و مجید مجیدی به ارزیابی آثار پرداختند.

طراحی پوستر این دوره به بابک فروتنی سپرده شد.

12662185 592 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

چهاردهمین دوره با دبیری محمدحسین صوفی و باز هم در فرهنگسرای بهمن برگزار شد. هیات داوری در بخش فیلم متشکل از ناصر تقوایی، کمال تبریزی، احمد الستی، کیوان جهانشاهی، غلام حیدری، محمد داودی، بهرام دهقانی، مجتبی راعی و احمد طالبی‌نژاد بود.

طراحی پوستر این دوره به بابک فروتنی سپرده شد.

12662185 592 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

پانزدهمین دوره جشنواره با دبیری محمدحسین صوفی و در فرهنگسرای بهمن برگزار شد. شورای برگزاری شامل علیرضا کریمی‌صارمی (مدیر اجرایی) و حسن دزواره (مدیر بین‌الملل) بود.

هیات داوری در بخش فیلم متشکل از ناصر تقوایی، کمال تبریزی، احمد الستی، کیوان جهانشاهی، غلام حیدری، محمد داودی، بهرام دهقانی، مجتبی راعی و احمد طالبی‌نژاد بود.

طراحی پوستر این دوره به بابک فروتنی سپرده شد.

 

12662186 811 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

شانزدهمین دوره جشنواره با دبیری جعفر صانعی مقدم (مدیرعامل انجمن سینمای جوانان) در سینما فلسطین و موزه هنر‌های معاصر برگزار شد. شورای برگزاری شامل علیرضا کریمی‌صارمی (مدیر اجرایی)، حسن دزواره (مدیر بین‌الملل) و حبیب ایل‌بیگی (مدیر روابط عمومی) بود.

هیات داوری در مسابقه ایران (الف) شامل کیومرث پوراحمد، کمال تبریزی و مجید مجیدی؛ در مسابقه ایران (ب) شامل محمدعلی طالبی، مهوش شیخ‌الاسلامی و علی‌محمد قاسمی و در مسابقه بین‌الملل شامل منوچهر عسگری‌نسب، آنجلا هارت، کرسی کینونن، آمیریت گانجار و یان باکا بود.

طراحی پوستر این دوره به سارا نامجو سپرده شد.

12662187 219 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

هفدهمین دوره جشنواره با دبیری جعفر صانعی‌مقدم (مدیرعامل انجمن سینمای جوانان) در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون، سینما فلسطین و سینما تک موزه هنر‌های معاصر برگزار شد. شورای برگزاری شامل علیرضا کریمی‌صارمی (مدیر اجرایی)، محمد آفریده (مدیر تولید)، حسن دزواره (مدیر بین‌الملل) و حبیب ایل‌بیگی (مدیر روابط عمومی) بود.

تندیس جشنواره به‌شکل امروزی با رنگ بدنه مشکی طراحی شد و طراحی پوستر این دوره به رضا عابدینی سپرده شد.

12662188 137 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

هجدهمین دوره با دبیری جعفر صانعی‌مقدم (مدیرعامل انجمن سینمای جوانان) در مجتمع فرهنگی و هنری تهران (سینما ایران) برگزار شد. شورای برگزاری شامل محمد آفریده (قائم مقام)، علیرضا کریمی‌صارمی (مدیر اجرایی)، حسن دزواره (مدیر بین‌الملل) و حبیب ایل‌بیگی (مدیر روابط عمومی) بود.

هیات داوری در مسابقه ایران شامل رخشان بنی‌اعتماد، محمدرضا شریفی، محمدرضا اصلانی، علی معلم و رضا میرکریمی در بخش ویژه فیلم‌های کوتاه با موضوع امام علی (ع) شامل سیدحمید میرخندان، عباس معلمی، احمدرضا داوری و علیرضا سجادپور؛ در مسابقه بین‌الملل شامل گئورگی کارپاتی، مجید مجیدی و شین اسمیت؛ و در مسابقه گفتگوی تمدن‌ها شامل حسن دزواره، حشام جمال‌الدین‌محمد‌الخطیب، ماریو ویتالونه و کنستانتین پاسالیس بود.

طراحی پوستر این جشنواره به رضا عابدینی سپرده شد.

12662189 741 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

دوره نوزدهم جشنواره با دبیری مجتبی اقدامی (مدیرعامل انجمن سینمای جوانان) در مجتمع فرهنگی و هنری تهران (سینما ایران) برگزار شد. هیات داوری در مسابقه ایران شامل جعفر صانعی‌مقدم، محمدرضا جعفری‌جلوه، علیرضا رئیسیان، کامبوزیا پرتوی و پرویز صمدی‌مقدم و در مسابقه بین‌الملل شامل علیرضا شجاع‌نوری، آندری بدنارک، یوک مویی‌چانگ، امیر عماری و استاووس استاورووس‌خاساپیس بود.

طراحی پوستر این دوره به مرتضی آکوچکیان واگذار شده بود.

12662190 611 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

 

دوره بیستم جشنواره با دیبری محمد آفریده (مدیرعامل انجمن سینمای جوانان) در سینما فلسطین برگزار شد.

هیات انتخاب شامل داریوش یاری، مهدی جعفری، ر. برت صافاریان، علی‌اکبر قاضی‌نظام و آرش رصافی برای بخش الف و ابراهیم تجدد‌علیزاده، کوروش گرمساری، نسرین شاه‌محمدی، شهرام مکری و فیما امامی برای بخش ب بود.

طراحی پوستر این دوره به‌عهده علیرضا حاجی‌محمدحسین‌کاشی بود.

12662191 283 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

بیست و یکمین دوره جشنواره با دبیری محمد آفریده (مدیرعامل انجمن سینمای جوانان) در مجموعه فرهنگی هنری تهران –سینما ایران برگزار شد.

بابک فروتنی طراحی پوستر این دوره از جشنواره را برعهده داشت.

12662192 216 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

بیست و دومین دوره جشنواره با دبیری مجتبی اقدامی (مدیرعامل انجمن سینمای جوانان) در سینما فلسطین برگزار شد. حمید خضوعی‌ابیانه، کیانوش عیاری، حبیب‌اله کاسه‌ساز، بیژن میرباقری و سیدرضا میرکریمی اعضای هیات داوری بودند.

محمد شیروانی طراح پوستر این دوره بود.

12662193 165 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

دوره بیست و سوم جشنواره با دبیری ناصر باکیده (مدیرعامل انجمن سینمای جوانان) در سینما فلسطین و سینما قیام برگزار شد. مهرداد اسکویی، محمدرضا اصلانی، حسن بلخاری، کامبوزیا پرتوی و مجتبی راعی اعضای هیات داوران بودند.

طراحی پوستر این دوره بر عهده سیدمحسن محمودی بود.

12662194 241 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

دوره بیست و چهارم جشنواره با دبیری ناصر باکیده (مدیرعامل انجمن سینمای جوانان) در سینما فلسطین و سینما قیام برگزار شد. میثاق امیر‌فجر، کمال تبریزی، محمدرضا سکوت، سیدمانی میرصادقی، سعید عقیقی، عبداله علیمراد و مازیار میری هیات داوری بودند.

حامد داوری زاده طراح پوستر بود.

12662195 974 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

دوره بیست و پنجم جشنواره با دبیری ناصر باکیده (مدیرعامل انجمن سینمای جوانان) در سینما فلسطین و خانه هنرمندان ایران برگزار شد. محمدعلی باشه‏آهنگر، عزیزاله حاجی‏مشهدی، حمید خضوعی‏ابیانه، مرتضی رزاق‏کریمی، رضا سرکانیان، مجید شیخ‏انصاری و علیرضا گلپایگانی اعضای هیات داوری بودند.

مهرداد سلیمانی طراح پوستر این دوره بوده است.

12662196 969 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

دوره بیست و ششم جشنواره با دبیری ناصر باکیده (مدیرعامل انجمن سینمای جوانان) در سینما فلسطین و خانه هنرمندان ایران برگزار شد. مهرداد اسکویی، محمدرضا اصلانی، محمدرضا عرب، عبداله علیمراد، محمود گبرلو، احمدرضا گرشاسبی و مهناز مظاهری اعضای هیات داوران این دوره بودند.

12662197 289 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

دوره بیست و هفتم جشنواره با دبیری هاشم میرزاخانی (مدیرعامل انجمن سینمای جوانان) در سینما فلسطین و خانه هنرمندان برگزار شد. علیرضا امینی، پوران درخشنده، محمد درمنش، حمید سهیلی، جلیل عرفان‌منش، بهرام عظیمی و رامتین لوافی اعضای هیات داوران بودند.

طراحی پوستر برعهده محمد روح الامین بود.

12662198 837 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

دوره بیست و هشتم جشنواره با دبیری هاشم میرزاخانی (مدیرعامل انجمن سینمای جوانان) در پردیس سینما آزادی و خانه هنرمندان برگزار شد. سیدعباس پویا، عزیزاله حمیدنژاد، محمد داودی، عباس رافعی، محمدعلی فارسی، احمد کاوری و نقی نعمتی اعضای هیات داوری بودند.

همانند دوره پیش محمد روح الامین طراح پوستر بود.

12662199 840 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

دوره بیست و نهم جشنواره با دبیری هاشم میرزاخانی (مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران) در پردیس سینمایی ملت و خانه هنرمندان برگزار شد. رضا پورحسین، رامبد جوان، بهرام جوانرودی، مرتضی شعبانی، اسفندیار شهیدی، یداله صمدی و محمدرضا گوهری اعضای هیات داوری بودند.

کیانوش غریب‌پور طراح پوستر این دوره از جشنواره بوده است.

12662200 854 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

دوره سی ام جشنواره با دبیری هاشم میرزاخانی (مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران) در پردیس سینمایی ملت برگزار شد. سیدناصرهاشم زاده، احمدضابطی جهرمی، مهدی کرم پور، مهدی فرجی، محمدعلی صفور، محمدرضاسکوت و محمدبزرگ نیا هیات داوری بودند.

12662201 829 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

دوره سی ام جشنواره با دبیری حبیب ایل بیگی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد. رضا میرکریمی، فرهاد قائمیان، شهرام مکری، امیرشهاب رضویان، هومن بهمنش، جعفر صانعی مقدم، روانبخش صادقی اعضای هیات داوری بودند.

محمدصادق زرجویان طراح پوستر این دوره از جشنواره بوده است.

12662202 925 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

سی و دومین دوره از جشنواره با دبیری فرید فرخنده کیش (مدیر عامل و رییس هیات مدیره انجمن سینمای جوانان ایران) در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

سعید توکلیان، فرهاد توحیدی، عزیزالله حمیدنژاد، محمدعلی باشه آهنگر، محمد آفریده، مصطفی آل احمد و هومن سیدی اعضای هیات داوران بودند.

12662203 440 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

دوره سی و سوم جشنواره با دبیری فرید فرخنده کیش در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

اکبر عالمی، محمدرضا هنرمند، رضا میرکریمی، محسن امیر یوسفی و داود خیام اعضای هیات داوران بودند.

12662204 728 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

دوره سی و چهارم جشنواره با دبیری سید صادق موسوی در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

امیر سحرخیز، جعفر صانعی مقدم، حمید نعمت الله، مجید برزگر، مجید شیخ انصاری، مهدی جعفری، مهناز افضلی اعضای هیات داوران بودند.

12662205 997 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

دوره سی و پنجم جشنواره با دبیری سید صادق موسوی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

واروژ کریم مسیحی، آیدا پناهنده، محمد آفریده، بهتاش صناعی ها، رامتین شهبازی، کاوه قهرمان، لقمان خالدی اعضای هیات داوران بودند.

12662206 824 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

دوره سی و ششم جشنواره با دبیری سید صادق موسوی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

ابراهیم فروزش، حسن زاهدی، محمود ارژمند، مهرداد زاهدیان، مریم کشکولی نیا، پرویوش نظریه، نیما جاویدی اعضای هیات داوران بودند.

12662207 764 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

دوره سی و هفتم جشنواره با دبیری سید صادق موسوی در پردیس سینمایی ایرانمال برگزار شد.

اسماعیل منصف، اشکان رهگذر، بهرام توکلی، حمیدرضا لطفیان، رقیه توکلی، روح الله حجازی، محمدرضا دلپاک، محمدمهدی عسگرپور، ناصر صفاریان اعضای هیات داوران بودند.

12662208 873 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

دوره سی و هشتم جشنواره با دبیری سید صادق موسوی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

انسیه شاه حسینی، منوچهر شاهسواری، محمدتقی فهیم، مرجان اشرفی زاده، مهدی خرمیان، رضا تیموری، رضا فهیمی اعضای هیات داوران بودند.

12662209 386 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

دوره سی و نهم جشنواره با دبیری مهدی آذرپندار در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

رسول صدرعاملی، حسین نمازی، هادی مقدم دوست، روح الله سهرابی، محمدرضا سکوت اعضای هیات داوران بودند.

12662210 250 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

دوره چهلم جشنواره با دبیری مهدی آذرپندار در پردیس سینمایی ملت برگزار شد. 

محمود کلاری، محمدحسین لطیفی، بهروز شعیبی، سعید قطبی زاده، زهره زمانی، حسین دارابی، بهرام ارک اعضای هیات داوران بودند.

12662211 883 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

 گفتنی است، جشنواره چهل و یکم فیلم کوتاه تهران تا چند ساعت دیگر با دبیری مهدی آذرپندار در پردیس سینمایی ملت، آغاز به کار خواهد.

12662212 934 - وقتی «پوستر» گویای یک هویت چهل‌ویک ساله می‌شود/ نگاهی به پوستر‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *