برنانیوز

هیوندای‌های ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیونی بازار ایران

پایگاه خبری دنیای برند، کره جنوبی ساختار صنعت خودرو سازی خود را پس از ایران پایه گذاری کرد. اما بر خلاف ایران توانست به پیشرفت‌های بسیاری در این زمینه دست پیدا کند. و خود را در جمع یکی از پنج خودرو ساز برتر جهان قرار دهد. و بر خلاف ایران به جای مونتاژ خودروها با اتخاذ سیاست‌های منطقی و تکیه بر دانش مهندسین زبده‌ی خود خودروهای با کیفیت بالا تولید و روانه‌ی بازار جهانی حتی اروپا و آمریکا کند. و خودروهای خود را در لیست برترین خودروهای جهان قرار دهد.

در این مقاله سعی داریم برخی از معروف‌ترین خودروهای ساخت هیوندا را بررسی کنیم که در محدوده‌ی قیمتی ۷۰۰ میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسند. لطفا ادامه مطلب در سایت برنانیوز را بخوانید.

1 - هیوندای‌های 700 تا 800 میلیونی بازار ایران

هیوندای i20 کرمان موتور مدل ۹۷ اتوماتیک

خودرو هیوندای i20 کرمان موتور مدل ۹۷ اتوماتیک یک خودروی هاچ بک و اقتصادی است که دارای جثه ای کوچک و جمع و جور است و برای رانندگی در سطح شهر بسیار مناسب است. این خودرو نه تنها در ایران بلکه در سطح جهان طرفداران زیادی دارد. و نوع صفر یا کارکرده‌ی آن در ردیف خودروهای پر فروش دنیا قرار دارد.

این خودرو در سال ۹۵ توسط کرمان موتور راهی بازار ایران شد. و با وجود اینکه تولید هیوندای i20 در سال ۹۷ متوقف شد. اما در همین مدت کم توانست طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کند. هنوز هم خرید خودرو دست دوم هیوندای i20 درسبد خودروهای انتخابی افرادی است که بودجه‌ای در حدود ۷۷۰ میلیون تومان در اختیار دارند.

اگر بخواهیم مزیت‌های خودرو هیوندای i20 کرمان موتور مدل ۹۷  اتوماتیک را نام ببریم می‌توانیم به ظاهر زیبا وجذاب، کیفیت ساخت فوق العاده، اقتصادی بودن خودرو و اتاقک جادار و بزرگ اشاره کنیم.

2 - هیوندای‌های 700 تا 800 میلیونی بازار ایران

هیوندای اکسنت ۲۰۱۶ فول موتور MPI

واردات خودروهای از خانواده هیوندا اکسنت از سال ۲۰۱۴  توسط شرکت آسان موتور به ایران صورت گرفت. و این شرکت، این خودرو را به عنوان یک خودروی جدید به مشتریان ایرانی خود معرفی کرد. به مدت دو سال مدل صفر کیلومتر این خودروها در بازار عرضه می‌شد. اما پس از آن دوستداران این خودرو باید در بازار خودروهای کارکرده به دنبال آن می‌گشتند. در هر صورت هم خودروی دست دوم و هم صفر هیوندای اکسنت ۲۰۱۶ فول موتور MPI از پر طرفدار ترین نوع خودروهای کره‌ای در بازار بود. این خودرو یک خودروی جمع و جور است و به لحاظ کم مصرف بودن آن یک خودروی اقتصادی مناسب انجام کارهای روزانه به شمار می‌رود. همچنین ایمنی بالا ، امکانات رفاهی مناسب، استهلاک کم، از مزایای ارزشمند هیوندای اکسنت است. محدوده‌ی قیمتی این خودرو بین ۶۸۰ تا ۷۳۰ میلیون است.

هیوندای آزرا ۲۰۰۷ فول

یکی دیگر از سدان های جذاب کره‌ای که از سال ۲۰۰۶ توسط شرکت آسان موتور وارد ایران شد هیوندای آزرا بود که سریعا با استقبال هم وطنان ایرانی مواجه شد. اما متاسفانه باید گفت تولید و عرضه این خودرو هم مانند دیگر خودروهای کره‌ای در سال ۲۰۱۱ متوقف گشت. و تنها راه دست‌یابی به این خودرو از طریق بازار دست دوم صورت گرفت. هنوز هم با وجود قیمت‌های ۶۷۰ تا ۷۲۰ میلیونی، این خودرو مشتریان خود را از دست نداده است. و افراد زیادی حاضر به خرید هیوندای آزرا ۲۰۰۷  فول هستند.

هیوندای آزرا ۲۰۰۷ فول این سدان نیمه لوکس مزایایی همچون ظاهر زیبا و جذاب، اتاقک جادار و موتور پر توان دارد. چالاکی و شتاب بالای آن بسیار مسرت بخش است. علاوه بر آن بازار دست دوم پر شور و دارای خدمات پس از فروش مناسب است .(حتی با وجود اینکه عرضه این خودرو در کشور متوقف شده است.) اما این خودرو معایبی هم دارد. مصرف سوخت ده لیتر در هر صد کیلومتر این خودرو را در گروه خودروهای پر مصرف قرار می‌دهد. موتور و گیر بکس هیوندا آزرا به دلیل استهلاک بالای خودرو دائما باید بررسی شود. علاوه بر آن به کوچک بودن کابین در ردیف عقب اتومبیل و به دنبال آن نامناسب بودن فضا برای افراد قد بلند اشاره کرد.

سخن پایانی

شاید در ابتدا بگویید که پرداخت مبلغی حدود ۷۰۰ میلیون برای خودروهای کره‌ای که تا همین اندکی پیش با قیمت زیر پانصد میلیون تومان به فروش می‌رسیدند عاقلانه نیست. اما اگر به بازار خودروهای داخلی بنگرید می‌بینید که بسیاری از آن‌ها حتی با اینکه کیفیتی بسیارکمتر از خودروی هیوندا اکسنت دارند در حال حاضر با قیمتی حدود پانصد میلیون تومان به فروش می‌رسند. پس خرید این خودروی خوش ساخت و با کیفیت کره‌ای با این قیمت عاقلانه به نظر می‌رسد.

سایت همراه مکانیک یک بازار آنلاین خودرویی و بزرگ‌ترین نمایشگاه خرید و فروش خودروهای کارشناسی شده است. که علاوه بر اعلام قیمت خودروها شما را در خرید و فروش خودروهای نو و دست دوم یاری می‌رساند. کافیست از هر جایی که هستید مشخصات خودروی مورد نظر خود را به همراه بودجه‌ای که دارید وارد کنید. مشاوران و متخصصان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و شما را برای خرید خودرو مورد نظرتان یاری می‌کنند.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Translation of the top 4 YouTube podcasts for the first time 310x165 - ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

پایگاه خبری دنیای برند، در شلوغی‌های عصر دیجیتال، جایی که مرزهای با کلیک روی یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *