1bc16ab5 3b54 4e38 9500 d7ccdeeb875b
گوشی هوآوی

هواوی تا سال ۲۰۲۱ میلادی تبدیل به نخستین برند پرفروش و محبوب جهان می شود؟

هوآوی در سال‌های اخیر توانسته جایگاه اپل را نیز در فهرست پرفروش‌ترین برندهای موبایل در جهان بگیرد و در رتبه دوم، بعد از سامسونگ و قبل از اپل بایستد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا – هواوی که بدون شک یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده موبایل در جهان به شمار می رود، در سال‌های اخیر توانسته جایگاه اپل را نیز در فهرست پرفروش‌ترین برندهای موبایل در جهان بگیرد و در رتبه دوم، بعد از سامسونگ و قبل از اپل بایستد.

با اینکه هواوی در طول یک سال اخیر تحت‌تاثیر اتهام جاسوسی و همکاری با دولت چین از سوی دولت ترامپ و متحدان آمریکا ، با چالش و مشکلات مختلفی مواجه شده و این مساله سهم فروش محصولاتش را به شدت تحت الشعاع قرار داده است، اما به نظر می رسد که مدیرعامل این غول تکنولوژی چینی تسلیم نشده و به تازگی از رشد چشمگیر میزان فروش محصولات این برند سخن گفته و خبر داده است.

رن ژنگ فی، مدیر عامل شرکت هواوی در مصاحبه و گفتگویی با رسانه‌های خبری در اروپا خاطرنشان کرده است که این شرکت میزان فروش گوشی‌های خود را در سال ۲۰۱۹ میلادی به ۲۷۰ میلیون دستگاه خواهد رساند.

پیشتر نیز کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام کرده بودند که این شرکت علی‌رغم تلاش دولت ترامپ و سایر متحدانش برای اتهام‌زنی به هواوی و کاهش سهم آن در بازارهای جهانی، تلاش بی‌وقفه و مداومی برای موفقیت‌های روزافزون و رشد چشمگیر فروش محصولاتش خواهد کرد و در همین راستا به بازارهای نوظهوری که پتانسیل و ظرفیت‌های فراوانی دارند، روی خواهد آورد.

این افزایش چشمگیر در میزان فروش البته مرهون تخفیف‌های قابل توجه و بی‌نظیر هواوی برای گوشی جدید Mate 30 و Mate 30 Pro در چین بود که توانست در طول یک هفته، پیش‌بینی و چشم‌انداز این شرکت برای سقف میزان فروش در سال جاری میلادی را افزایش دهد چراکه هفته پیش اعلام شد این شرکت به فروش ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی در سال ۲۰۱۹ دست پیدا خواهد کرد که  در واقع به رکوردی مشابه سال گذشته دست پیدا خواهد کرد.

سال ۲۰۱۶ میلادی بود که هواوی اعلام کرد که قصد دارد تا سال ۲۰۲۱ میلادی تبدیل به نخستین برند پرفروش و محبوب جهان شود. به عقیده تحلیلگران، در صورتی که این شرکت بتواند در سال ۲۰۱۹، به فروش ۲۷۰ میلیون دستگاه گوشی دست یابد، به طور قطع به هدف و برنامه خود تا سال ۲۰۲۱ نیز دست پیدا خواهد کرد و عنوان اولین برند پرفروش گوشی در جهان را از سامسونگ گرفته و به خود اختصاص خواهد داد.

همچنین ببینید

شیبا

دنیای پاستیل‌های شیبا چه شکلیه؟

پایگاه خبری دنیای برند، شیبای محبوب و دوست‌داشتنی با کمپین «بیا به دنیای پاستیل‌های شیبا» …