e3193fdf c6eb 4693 9c4a dd0d71101ee3 660x330 - همکاری دو برند تولید کننده تلویزیون هندی Vu و آمازون

همکاری دو برند تولید کننده تلویزیون هندی Vu و آمازون

مجموعه تلویزیونی  Vu UltraAndroid از ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) در آمازون در دسترس است.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از گروه اقتصادی قدس آنلاین، تولید کننده تلویزیون هندی Vu با راه اندازی سری تلویزیون های Vu UltraAndroid ، محصولات خود را در این کشور گسترش داده است. در حالی که در گذشته ، این برند به دلیل مدل‌های اصلی خود با Flipkart شریک بود ، اما در عوض برای تلویزیون‌های جدید با آمازون همکاری کرده است. تلویزیون‌های جدید در سه نوع سایز ۳۲ اینچی ، ۴۰ اینچی و ۴۳ اینچی در دسترس خواهند بود. این شرکت هنوز قیمت این محصولات را فاش نکرده است ، اما نشان می دهد که آنها از ۲۸ سپتامبر به فروش می رسند.

مشخصات تلویزیون UltraAndroid

طبق گفته این شرکت ، مجموعه تلویزیونی Vu UltraAndroid دارای صفحه نمایش روشنایی بالا درجه Pure Prism Grade است، ادعا می‌شود که تلویزیون ها از Sports Adapterive Contrast استفاده می‌کنند تا دقت رنگی کاملی را برای وضوح عملی ارائه دهند.

این سری تلویزیون ها از Android 9 Pie پشتیبانی می‌کنند و دارای چندین برنامه داخلی مانند Netflix ، Prime Video ، Hotstar و YouTube است و با پشتیبانی از Google Play ، شما می‌توانید برنامه‌های بیشتری را در صورت تمایل بارگیری کنید.

مجموعه تلویزیون Vu UltraAndroid دارای ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و بلوتوث ۵.۰ برای اتصال است، آنها همچنین دارای ویژگی داخلی Google Chrome هستند که به شما امکان می‌دهد فیلم ، نمایش ، عکس و موارد دیگر از دستگاه Android ، iOS ، Mac یا Windows خود را به صفحه تلویزیون خود منتقل کنید. سرانجام ، تلویزیون های Vu به DTS Surround Sound و Dolby مجهز شده اند تا یک تجربه رسانه ای همه جانبه را ارائه دهند.

مدیر  Vu گفت: با گذشت سال‌ها ، تلویزیون‌های Vu تجربه جدیدی را در زمینه مشاهده فیلم برای مصرف کنندگان خود با ترکیب کاملی از نوآوری و فناوری متحول کرده است، مصرف کنندگان ما در درجه اول قشر جوان و تحصیل کرده ای هستند که خواسته های آنها به طور مداوم در حال تحول است.

تلویزیون های Vu دقیقاً به آن بخش از مخاطبان توجه می‌کنند که نه تنها به دنبال تصویر عالی و کیفیت صدا هستند، بلکه تجربیات نوآورانه جدیدی را که بخشی از زندگی روزمره آنها است ، به دنبال دارند.

همچنین ببینید

پردرآمدترین یوتیوبرها

اعلام فهرست پردرآمدترین یوتیوبرهای ۲۰۲۱؛ جوان ۲۳ ساله با ۵۴ میلیون دلار صدرنشین شد

پایگاه خبری دنیای برند، جیمی دونالدسون، جوان ۲۳ ساله آمریکایی که بیشتر با نام مستربیست(MrBeast) …