s3 news tmp 161260 rawpixel 653764 unsplash 2x1 940 - همکاری تیمی، جادویی برای تولید محتوا

همکاری تیمی، جادویی برای تولید محتوا

کار تیمی کاری رؤیایی ایجاد می‌کند که با همکاری خلاقانه و تیمی تولید می‌شود. ابزارهای همکاری با محتوای آن‌لاین می‌تواند بهترین دوست خلاق باشد.
مدیری خلاق در یکی از سازمان‌های نیویورک گفت: «سخت است تصور کنید تیمتان بدون این مهارت‌های همکاری عمل می‌کند. به‌عنوان یک سازمان، ما سریع و مرگبار هستیم و بسیار پرسروصدا و فوق‌العاده پاسخگو؛ به دلیل همکاری تیمی. ما می‌توانیم یک آژانس باشیم، از حد متوسط تا حتی آژانسی بزرگ و روبه‌رشد، اما مانند یک بوتیک عمل کنیم؛ به خاطر سرعت و قدرتی که این همکاری به ما می‌دهد.»

همکاری در حوزۀ محتوای دیجیتال اجازه می‌دهد اعضا در همۀ سطوح تیم و در هر مکان، برای همکاری در زمان واقعی کمک کنند؛ با سرعت و چابکی‌ای که در وجودشان است. مدیر اجرایی‌ای در شرکت بازاریابی برند گفت: «این امر موجب کاهش شدید استرس شده است.» فقط زمان بیشتری برای تمرکز روی آنچه شما باید انجام دهید، فراهم می‌کند که اطمینان حاصل می‌کند استراتژی متزلزل شده است، اطمینان حاصل می‌کند کار خلاقانه فوق‌العاده و تأثیرگذار است. این مدل ایجاد محتوا به شما اجازه می‌دهد تا کار تیمی بسیار کارآمدتری داشته باشید.

کارآفرینی با حدود ۱۰۰ کارمند بیان کرد: «این هم‌اندیشی باعث می‌شود تجربه‌های جدیدی از کار تیمی داشته باشیم و اعضای تیم با یکدیگر بیشتر آشنا شوند.»

آژانس‌های خلاق همیشه به دنبال جادوی جدیدی هستند که استفاده از کار تیمی در تولید محتوا می‌تواند درخشش زیادی در توسعۀ آژانس‌های تبلیغاتی داشته باشد.

نتیجۀ دیگر این کار پرکردن شکاف‌های میان افراد و فهمیدن استعدادهای درونی هر فرد و نگاه او به حوزۀ پیرامون خود است. این روش می‌تواند پایانی برای جریان‌های کاری ناسالم باشد.

در این حوزه، کارکردن با جوانانی که در حوزه‌های دیجیتال مسلط هستند، کار را بسیار راحت‌تر می‌کند؛ ولی همان‌طورکه گفته شد، این نوع همکاری می‌تواند روی کل مجموعه تأثیرگذار باشد.

استفاده از این راهکار می‌تواند ایده را به جلو ببرد و حتی به جادویی تبدیل کند.

مسئولیت اجتماعی

همچنین ببینید

برندسازی

دو‌راهی برندسازی یا تولید

پایگاه خبری دنیای برند، صنعت لوازم خانگی بعد از خودروسازی دومین صنعت پرگردش در کشور …