default - همه فعالیت های اقتصادی و تولید ثروت باید پیوست بازاریابی داشته باشد

همه فعالیت های اقتصادی و تولید ثروت باید پیوست بازاریابی داشته باشد

پایگاه خبری دنیای برند، به نقل از ICTPRESS، حمید بروغنی با بیان این که ایده ای که برای یک تولید در ذهن کارفرینان شکل می گیرد برای جلب و توسعه سرمایه گذاری  نیاز به طرف های عرضه خدمات سرمایه گذاری دارد و اگر به خوبی معرفی شود در زمان کوتاهی قابل سرمایه گذاری خواهد بود تصریح کرد: هیچ گونه تولید ثروت و اندیشه اقتصادی جدید را نمی توان یافت که بی نیاز از خدمات بازاریابی باشد.

وی با اشاره به این که بازاریابی فقط مربوط به مرحله بعد از تولید یا شبکه توزیع کالا و خدمات نیست بلکه همه فعالیت های اقتصادی و تولید ثروت باید پیوست بازاریابی داشته باشد، افزود : محصول برای عرضه در بازار  تولید می شود و تولید بدون بازار معنی ندارد.
بروغنی ادامه داد: بازاریابی کمک می کند سرمایه‌گذاری ها و ساختار سازمانی شرکت‌ها از لحاظ کالاها و خدمات به حالت قابل رقابت تبدیل شود.
مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی پیش نیاز توسعه مناسبات اقتصادی و تجارت ایران با کشورهای خارجی و جهانی شدن و جهانی سازی را بهبود کیفیت کالاهای تولیدی و خدمات در سطح جهانی عنوان کرد و اظهار داشت: برای این که در بازارهای جهانی مطرح شویم و کسب جایگاه و سهم بکنیم باید ثابت کنیم که کالای تولیدی ما کالایی ارزشمند و قابل رقابت است و از لحاظ کیفیت و عمر مفید، دوام بالایی دارد که این همان هنر و صنعت بازاریابی است.

همچنین ببینید

Img20240420092450178 310x165 - زیرساخت‌های صادراتی مرز مهران، روبروی پایانه جدید عراق ایجاد شود

زیرساخت‌های صادراتی مرز مهران، روبروی پایانه جدید عراق ایجاد شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام گفت: کشور عراق از سال ۱۳۹۶ نسبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *