3482e04c 44f5 419f 948d 10e247c362a1 660x330 - حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری رویداد هفته جهانی کارآفرینی
وزارت کار

حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری رویداد هفته جهانی کارآفرینی

هفته جهانی کارآفرینی (GEW) بزرگترین رویداد هماهنگ باهدف ترویج و توسعه کارآفرینی هر ساله در سراسر جهان در بازه زمانی ۲۷ آبان تا ۴ آذر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند – در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر در خصوص رشد، توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در کشور، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با همکاری مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه‌های اجرایی، سیاست‌گذار و قانون‌گذار علاقه‌مند، در نظر دارد برای ششمین سال متوالی “رویداد هفته جهانی کارآفرینی” را برگزار نماید.

هفته جهانی کارآفرینی (GEW) بزرگ‌ترین رویداد هماهنگ برای ترویج و ترفیع کارآفرینی است که هر ساله در بازه زمانی۱۸ تا ۲۴ نوامبر برابر با ۲۷ آبان تا ۴ آذر در سراسر دنیا برگزار می‌شود. در این رویداد با هدف کمک به کارآفرینان بالقوه برای ورود به عرصه کارآفرینی، تلاش می‌شود تا نسل جدیدی از کارآفرینان به راه‌اندازی کسب‌وکار تشویق شده و کسب‌وکار خود را آغاز کنند.

رویداد هفته جهانی کارآفرینی سکویی برای توسعه ارتباطات و همکاری‌های پیوسته تمامی نقش‌آفرینان عرصه کارآفرینی است تا از این طریق زیست‌بوم کارآفرینی و اکوسیستم مناسب در کشور ایجاد و در سطح ملی و جهانی تقویت شود.

ازجمله برنامه‌های این رویداد:

  • برگزاری رویداد استارتاپی صنایع و خدمات نوآور (دانش‌آموزی و بزرگسالان)
  • کارگاه‌ها و سمینارهای تخصصی کسب‌وکار و کارآفرینی
  • نشست‌های تخصصی با مدیران و کارآفرینان کشور
  • کارآفرینی اجتماعی
  • تور علمی – آموزشی (بازدید از کارخانه‌ها، پارک علم و فناوری، استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌ها)
  • نمایش و تحلیل فیلم‌های کسب‌وکار
  • برپایی نمایشگاه کسب‌وکار

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایتwww.gewiran.com  مراجعه نموده و یا با دبیرخانه رویداد به شماره ۸۶۰۹۳۶۲۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.