مریم جلالی 660x330 - نمایشگاه ملی صنایع‌دستی؛ سکوی پرتاب برندهای ایرانی

نمایشگاه ملی صنایع‌دستی؛ سکوی پرتاب برندهای ایرانی

مریم جلالی، مدیرکل دفتر صنایع‌دستی، با تاکید بر اهمیت برندسازی محصولات صنایع‌دستی، برگزاری سی‌وهفتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی را فرصتی برای معرفی برندهای ایرانی و ایجاد بازارهای جدید دانست.

به گزارش دنیای برند به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مریم جلالی در دومین نشست وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با مدیران کل استان‌ها گفت: سی‌وهفتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از ۲۳ تا ۲۶ آبان برگزار می‌شود و اهمیت هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این رویداد به‌عنوان نخستین تجلی‌ هم‌گرایی تمامی دستگاه‌های مرتبط با صنایع‌دستی در سه حوزه آموزش، تولید و بازرگانی است.

وی با اشاره به برگزاری همزمان این نمایشگاه با نمایشگاه فرش و دعوت از هیات‌های تجاری خارجی اظهار داشت: هدفمان معرفی برند(ویژن)های صنایع‌دستی است که قابلیت فروش و عقد قرارداد دارند و می‌توانند استمرار زنجیره ارزش را داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی شهرها و روستاهای جهانی صنایع‌دستی در عرصه بین‌المللی گغت: افزایش میزان فروش محصولات شهرها و روستاهای جهانی صنایع‌دستی از جمله مطالبات شورای جهانی صنایع‌دستی است.

جلالی بر جلب توجه کانون‌های تاثیرگذار در حوزه صنایع‌ دستی و استفاده از ظرفیت نهادهای دولتی، غیردولتی، بنگاه‌های بزرگ و مسئولیت اجتماعی سایر صنایع‌ استان‌ها، حوزه‌های حمایتی از جمله بنیاد برکت و بنیاد علوی برای نقش‌آفرینی در برگزاری نمایشگاه تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *