مراسم روز ملی صادرات

نخستین دوره آموزشی آشنایی با مقررات سازمان جهانی تجارت

شاور امور بین‌الملل و توافقنامه‌های تجاری گفت: سازمان توسعه تجارت ایران به منظور آشنایی مدیران عملیاتی دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های فعال و مرتبط با  مبحث تجارت، دوره کاربردی “آشنایی با  مقررات سازمان جهانی تجارت”  را طراحی و برگزار کرد.

پایگاه خبری دنیای برند به گزارش روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، میرهادی سیدی در این خصوص اظهار داشت: با فراخوان به سازمان‌های ذیربط،  تعداد۱۱۰ نفر جهت گذراندن دورۀ آموزشی مذکور به این سازمان معرفی شده‌اند که پس از بررسی از سوی کارشناسان  و اساتید مرتبط، مقررگردید این دوره در دو گروه مجزا برگزار گردد.

وی افزود: اولین گروه ۶۰ نفره از افراد معرفی شده  از تاریخ پنجم آذرماه ، با شرکت در  ۴۰ ساعت آموزش حضوری و یادگیری ۱۰ سرفصل مهم توسط اساتید حرفه‌ای و در سطوح بین‌المللی، با مقررات سازمان جهانی تجارت و نحوه بهره برداری آشنا شده و  به جمع معدود کارشناسان خبره این حوزه در کشور اضافه خواهند شد .

سیدی بیان داشت: در این دوره، علاوه بر معرفی راهکارهای تعامل با سازمان جهانی تجارت، موارد مهم و کاربردی از جمله قانون تجارت جهانی، دیپلماسی تجاری، قواعد حاکم بر تجارت، آثار الحاق به سازمان جهانی تجارت و مطالبی از این دست ارائه خواهد شد.

گفتنی است، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت سازمان توسعه تجارت به آدرس WWW.TPO.IR مراجعه نمایند.

همچنین ببینید

Img20240422120922537 310x165 - میزان رضایت کارآفرینان، به شاخص ارزیابی عملکرد کارمندان دولت افزوده می شود

میزان رضایت کارآفرینان، به شاخص ارزیابی عملکرد کارمندان دولت افزوده می شود

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران گفت: یکی از شاخص‌های اصلی کارآفرینی، محاسبه‌گری …