پاکسان

موفقیت روابط عمومی برند پاکسان

پایگاه خبری دنیای برند، روابط عمومی شرکت پاکسان در هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران (IRANCPR) با اعطای “جوایز سالانه صنعت روابط‌عمومی ایران مورد تقدیر قرار گرفت.

بنابراعلام پاکسان، این مجموعه در هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با محوریت «آینده‌ روابط‌عمومی: رهبری و کووید-۱۹» که در ۱۲اسفند ۱۳۹۹ در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره‌وری نیروی انسانی) برگزار شد در بخش تبلیغات و ارتباط رسانه ای برنده جایزه صنعت روابط عمومی ایران شد.

حامدکریمی مدیر روابط عمومی شرکت پاکسان با اعلام این خبر گفت: روابط عمومی این مجموعه به پاس اقدامات ارزشمند خود در حوزه تبلیغات و ارتباط رسانه ای به ویژه در زمان شیوع ویروس کووید۱۹ توانست جایزه صنعت روابط عمومی ایران را از آن خود کند.

کریمی در ادامه ضمن تشکر از حمایت های حسن بقائی مدیرعامل این مجموعه در جهت پیشبرد اهداف واحد روابط عمومی افزود: بدون شک اگر مساعدت ها و حمایت های دکتر بقائی و انگیزه مضاعفی که برای انجام کارها ایجاد می‌کنند، وجود نداشت امروز به سختی ما شاهد موفقیت ها و دستاوردهای روابط عمومی پاکسان بودیم. این در حالی است که با شرایط کنونی این واحد با اعتماد به نفس بیشتر و میل بی انتها به سمت اهداف خود در ارتقاء نام و جایگاه پاکسان تلاش می کند.

مدیر روابط عمومی پاکسان ضمن قدردانی از همکاران خود در این واحد خاطرنشان کرد: تیم روابط عمومی پاکسان به سهم خود با همدلی و تلاش شبانه روزی مصمم است با حفظ جایگاه خود در بین شرکت های گروه توسعه صنایع بهشهر، با نقطه گذاری اهداف، برنامه ریزی، اجرا و همچنین ایجاد ساختاری منظم و به روز با بهره‌گیری از جدیدترین دستاوردهای این حوزه بتواند گام های موثری در مسیر دستیابی این شرکت به قله های موفقیت بردارد.

همانطور که در ماه های اخیر نشان های متعدد و زرینی که مجموعه پاکسان موفق به دریافت آن شده است بیانگر هدایت و حرکت صحیح این مجموعه در مسیر پیشرفت و نتیجه خلق فرصت هاست.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

کریمی با اشاره به موفقیت این واحد در ایجاد و بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه ای و شبکه های اجتماعی یادآورشد: با توجه به جایگاه روابط عمومی به عنوان رسانه در هر سازمان برنامه‌ریزی ما بر توسعه ابزارهای رسانه ای و بهره برداری حداکثری از این ظرفیت این شبکه ها برای برقراری ارتباط دو سویه با مخاطبین پاکسان است در همین راستا نیز دستاوردهای بسیار ارزشمندی در حوزه ارتباط با مشتریان و مصرف کنندگان محصولاتمان داشته ایم و همواره تلاش خواهیم کرد تا رضایتمندی مخاطبانمان از مجموعه را افزایش دهیم.

مدیر روابط عمومی پاکسان از تلاش های برگزارکنندگان این رویداد نیز قدردانی نمود و خاطرنشان کرد: هرچه ارتباط بین روابط عمومی سازمان ها با انجمن ها و تشکل های روابط عمومی در کشور نزدیک تر باشد می توان نگاهی تازه به موضوعات و روندهای شکل دهنده آینده صنعت روابط‌عمومی داشت و مسیر استانداردسازی برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی ها را هموارتر کنیم و با انتقال دانش و تجربه با سرعت بیشتری به استانداردهای روز دنیا در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی برسیم.

این کنفرانس با همکاری موسسه کارگزار روابط‌عمومی (KPRI) و با حمایت انجمن بین‌اللملی روابط‌عمومی (IPRA)، انجمن متخصصان روابط‌عمومی ‌ایران (IAPRS)، انجمن ‌جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی (IMPRPA) و جمعی از دانشگاه‌های داخلی و خارجی و با مشارکت استادان، مدیران و کارشناسان حوزه روابط‌عمومی برگزار شد.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

اپلیکیشن تلوبیون

تلاش مدیران برای بازگرداندن قابلیت دانلود به اپلیکیشن تلوبیون

پایگاه خبری دنیای برند، مدیرعامل تلوبیون گفت: در حال تلاش برای توسعۀ زیرساخت هستیم، با …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x