موسیقی استان گلستان

موسیقی استان گلستان نیازمند برندسازی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:
موسیقی استان گلستان نیازمند برندسازی است

گرگان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: موسیقی استان گلستان نیازمند برندسازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عادله کشمیری شامگاه دوشنبه در آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در گرگان اظهار کرد: علما و عرفای زیادی در کتاب های خود در رابطه با موسیقی سخن گفته اند، حتی اکثر علما در رابطه با موسیقی رساله مستقل هم داشتند اما متأسفانه این موضوع از دیدگاه پژوهشگران مغفول مانده است.

وی افزود: موسیقی هنر است و هنر، ودیعه‌ای الهی است که می تواند موجب آموزش، تعالی روح انسان و انتقال مفاهیم شود و ایجاد سرگرمی کند.

کشمیری ادامه داد: من نمی‌دانم چرا برخی افراد از نام کنسرت وحشت دارند در حالی که موسیقی هم مانند تمام هنرهای دیگر می تواند تولید ابتزال کند یا اثری فاخر تولید کند.

وی با بیان اینکه جشنواره همواره باید با نوآوری همراه باشد و حرف تازه‌ای برای گفتن داشته باشد، اظهار کرد: ما به موسیقی پاک نیازمندیم و امیدوارم در جشنواره موسیقی فجر سال آینده چندین آلبوم تحول زا در سطح کشور معرفی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: باید در حوزه موسیقی استان برند سازی صورت گیرد و از ظرفیت موسیقی مقامی در استان بهره ببریم چراکه موسیقی محلی و مقامی صمیمی ترین موسیقی ماست و گلستان تنها استانی است که از ۲۶ قوم، ۱۶ قوم در آن زندگی می کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

همچنین ببینید

بانک رفاه کارگران

افزایش سقف تراکنش های بانکی بانک رفاه کارگران

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت.