WhatsApp Image 2019 08 27 at 14.26.32 660x330 - حمایت یک برند معتبر خارجی از بانوی ایرانی در معتبرترین مسابقه دارت دنیا

حمایت یک برند معتبر خارجی از بانوی ایرانی در معتبرترین مسابقه دارت دنیا

تور آسیایی معتبرترین مسابقه دارت دنیا با عنوان PDC روزهای ۹ و ۱۰ شهریور به میزبانی کشور سنگاپور برگزار می‌شود و مژگان رحمانی بانوی ایرانی به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت می‌کند.

3070514 - حمایت یک برند معتبر خارجی از بانوی ایرانی در معتبرترین مسابقه دارت دنیا

رحمانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در تور آسیایی این مسابقات در سنگاپور من تنها نماینده ایران هستم. در این رقابت‌ها به دلیل سطح بسیار بالایی که دارد، تقریباً همه نفرات شرکت کننده را مردان تشکیل می‌دهند، اما من به همراه ۴ زن دیگر از آسیا حضور داریم. هر کسی که بتواند در بین ۴ ورزشکار برتر قرار بگیرد، به مسابقات جهانی دعوت خواهد شد.

رحمانی اولین لژیونر کشورمان می‌شود

وی ادامه داد: اعزام به این مسابقه با هزینه شخصی است. انجمن دارت از سال ۲۰۱۶ به بعد هیچ ورزشکاری در رده بزرگسالان را اعزام نکرده، چون معتقد است مدالی کسب نمی‌شود و به همین دلیل فقط اعزام‌ها را در رده جوانان انجام داده و دلیل  این موضوع مدال‌آوری آسان در این رده است.

رحمانی عنوان کرد: ۲۰۰ نفر در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند و امیدوارم بتوانم رنکینگ زیر ۱۰۰ را بدست آورم. با توجه به اینکه سطح مردان بسیار بالاست، به همین دلیل کسب رتبه‌های بهتر کار بسیار دشواری محسوب می‌شود.

وی درباره دلیل اصلی حضورش در این مسابقات گفت: حضور من از این جهت مهم است که PDC در سپتامبر هر سال سه کشور آسیایی را برای میزبانی انتخاب می‌کند که اولویت با کشورهای نفراتی است که در مسابقات PDC شرکت می‌کنند. بر همین اساس ممکن است در صورت میزبانی، یک ایرانی در رقابت‌های جهانی حاضر باشد که افتخار بزرگی است.

این ورزشکار رشته دارت با اشاره به حضورش در مالزی اظهار داشت: یک روز قبل از حضور در سنگاپور، به مالزی می‌روم تا قراردادم را با تیم «دوری» منعقد کنم. با این کار، اولین لژیونر دارت ایران خواهم شد. همچنین یک برند معتبر خارجی هم قرار است یک سال به عنوان اسپانسر شخصی من باشد و در این مدت همه تجهیزات دارت مورد نیاز مرا تامین کند.

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.