benz 8947 640x330 - مرسدس بنز، دور زدن در پیچ فناوری: سرمایه‌گذاری 14 میلیارد یورویی در موتورهای احتراقی!

مرسدس بنز، دور زدن در پیچ فناوری: سرمایه‌گذاری ۱۴ میلیارد یورویی در موتورهای احتراقی!

در حرکتی غیرمنتظره، مرسدس بنز، غول خودروسازی آلمان، اعلام کرد که ۱۴ میلیارد یورو (۱۵ میلیارد دلار) در سال جاری برای توسعه موتورهای احتراقی سرمایه‌گذاری می‌کند. این رقم، بیشتر از حد انتظار بوده و نشان‌دهنده تغییر مسیر مرسدس بنز از تمرکز صرف بر روی خودروهای برقی به سمت سرمایه‌گذاری در هر دو نوع فناوری است.

به گزارش دنیای برند به نقل از ایسنا، اولا کلنیوس اظهار کرد که این خودروساز ممتاز در کارخانه‌ها و در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کرد و در حال بررسی مجدد خودروهای هیبریدی خود بود تا در دهه آینده به خوبی دوام بیاورد. موتورهای این شرکت، همیشه در بالاترین سطح فناوری خواهند بود. در غیر این صورت، ما به طور ناگهانی تجارت موتورهای احتراقی خود را در سال ۲۰۲۷ تا ۲۰۲۸ متوقف خواهیم کرد.

اظهارات کالنیوس پس از آن بیان شد که مدیر اجرایی در ماه فوریه به سرمایه‌گذاران گفت که این شرکت در بحبوحه تقاضای کندتر برای خودروهای الکتریکی به تولید مدل‌های موتور احتراقی ادامه خواهد داد.

طبق گزارش رویترز، این خودروساز اعلام کرده بود که آماده می‌شود تا ۱۰۰ درصد فروش تا سال ۲۰۳۰ کاملاً الکتریکی باشد، اما کائلینیوس در اوایل سال جاری گفت که شرکت اکنون انتظار دارد فقط ۵۰ درصد از فروش خودروهای برقی از جمله هیبریدی‌ها باشد.

همچنین ببینید

salane 1 9414 310x165 - چرا سهمیه آگهی رایگان در دیوار سالانه شد؟

چرا سهمیه آگهی رایگان در دیوار سالانه شد؟

دیوار از اول تیرماه برای بهبود تجربه کاربران شخصی و مقابله با آگهی‌های جعلی و تکراری (اسپم)، سهمیه آگهی‌های رایگان کاربران را از ماهانه به سالانه تغییر داده است. هر کاربر شخصی سالانه امکان انتشار ۷۳ آگهی رایگان را بر اساس کد ملی خود در دسته‌بندی‌های مختلف دیوار دارد. این تعداد، با هدف تامین نیاز کاربران شخصی جهت استفاده از خدمات دیوار تعیین شده و به همین دلیل است که استفاده بیشتر از ۷۵ درصد کاربران از دیوار کاملا رایگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *