WhatsApp Image 2019 10 22 at 10.48.37 660x330 - محصولات جدید و سلامت محور برند کوکاکولا

محصولات جدید و سلامت محور برند کوکاکولا

کوکاکولا، از سرمایه گذاری در بازاریابی با هدف کمک به تغییر ذهنیت مصرف کنندگان در مورد نوشابه های گازدار و برند سازنده آن، قدردانی کرد.

پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از marketingweek، شرکت کوکاکولا به لطف نوآوری های موجود در سبد محصولات خود، رشد بسیار خوبی را شاهد است. از جمله تلاشی که در تغییر نوشابه های بدون الکل کرد و قند موجود در آنها را کاهش داد.

این برند که غول دنیای نوشیدنی است، در سه ماه منتهی به ۲۷ سپتامبر، درآمد خالص ۸ درصدی خود را نسبت به سال قبل به ۹.۵ میلیارد دلار (۷.۳ میلیارد پوند) افزایش داد، که ناشی از نوآوری، بسته بندی جدید و انواع نوشیدنی های بدون قند و یا با قند کم بوده است.

جیمز کوئینسی مدیر عامل شرکت کوکاکولا، نوآوری های مشتری محور مانند تولید اولین نوشیدنی انرژی زا با برند شخصی «کوکاکولا انرژی» و «کوکا زیرو» را به دلیل نتایج قوی و داشتن نام برند کوکاکولا، مورد تحسین قرار داد.

Coca Cola Energy 1024x638 - محصولات جدید و سلامت محور برند کوکاکولا
کوکاکولا انرژی

نتایج این نوآوری ها بهتر و بیشتر از حد انتظار بوده است، تا جایی که نگرش کوکاکولا به آینده را بهتر کرده است. اکنون پیش بینی می شود درآمدهای حاصل از بخش ارگانیک و سلامت محور برای کل سال حداقل  ۵٪ افزایش یابد، در حالی که رشد سود درگردش باید بین ۸ تا ۹٪ باشد.

کوئینسی در حال تلاش است تا محصولات کوکاکولا فراتر از یک نوشابه گازدار صرف باشند و تنوع آنها بیشتر شود، مانند آب میوه و آب معدنی. به این دلیل که مصرف کنندگان دارند از نوشابه های پر قند دوری می کنند.

به منظور تغییر و بهبود اوضاع، کوینسی سریعا به اهمیت بازاریابی اشاره کرد. وی گفت: شما به نوآوری، به بازاریابی، به بسته بندی و به اجرای آنها نیاز دارید».

برند کوکاکولا با شتابی که در در نوآوری در محصولات جدید داشته و با و بهینه سازی قیمت و بسته بندی، تا به امروز ۶ درصد رشد در ارزش خرده فروشی کسب کرده است.

کوئینسی خاطرنشان کرد: این برند در تلاش است تا برداشت و تصویر مصرف کنندگان از کوکاکولا را تغییر دهد. طوری که مردم کوکاکولا را به عنوان گزینه ای سالم تر در نظر داشته باشند.

coca cola zero blik 33cl - محصولات جدید و سلامت محور برند کوکاکولا
کوکاکولا زیرو

کوئینسی با اشاره به جاری کردن این طرز فکر در ذهن مصرف کنندگان جوان گفت: ما در تلاشیم تا تصویر نوشابه های گازدار را به نوشابه های سالم تر تغییر دهیم و درکی از نوشیدنی سالم ایجاد کنیم. شما نیز این تلاش را در نظر بگیرید.

همچنین ببینید

تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با حمایت همراه اول عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیایی قرقیزستان را از آن خود کرد.