لینکدین دنیای برند 23 660x330 - لینکدین: کاهش ناگهانی دنبال‌کنندگان به دلیل مشکل فنی بود

لینکدین: کاهش ناگهانی دنبال‌کنندگان به دلیل مشکل فنی بود

کاربران لینکدین روز گذشته با کاهش ناگهانی تعداد دنبال‌کنندگان خود مواجه شدند. در حالی که ابتدا تصور می‌شد این کاهش به دلیل حذف حساب‌های فیک توسط لینکدین است، شرکت بعداً اعلام کرد که این مشکل فنی بوده و اکنون برطرف شده است.

دنیای برند به نقل از تک کرانچ، روز گذشته، کاربران لینکدین متوجه کاهش ناگهانی تعداد دنبال‌کنندگان خود شدند. برخی از کاربران این کاهش را به حذف حساب‌های فیک توسط لینکدین نسبت دادند، اما شرکت بعداً اعلام کرد که این مشکل فنی بوده و اکنون برطرف شده است.

لینکدین در یک پست در ایکس نوشت: “ما متوجه شدیم که برخی از اعضای ممکن است تغییری در تعداد ارتباطات و دنبال‌کنندگان خود مشاهده کرده باشند. تیم ما به سرعت این موضوع را بررسی کرد. خوشحالیم که گزارش می‌دهیم این مشکل اکنون برطرف شده است.”

این کاهش ناگهانی تعداد دنبال‌کنندگان برای بسیاری از کاربران که به شبکه لینکدین برای بازاریابی خود یا کسب‌وکارشان متکی هستند، نگران‌کننده بود. برخی از کاربران معتقد بودند که این کاهش به دلیل فعالیت‌های خودشان یا حذف حساب‌های فیک توسط لینکدین رخ داده است.

لینکدین در صفحه وضعیت خود اعلام کرد که در حال بررسی این مشکل فنی است و بعداً آن را برطرف کرد.

این کاهش ناگهانی تعداد دنبال‌کنندگان در حالی رخ داد که لینکدین در گذشته نیز اقدام به حذف حساب‌های اسپم، ربات و غیرفعال کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *