IMG 20191207 091722 535 660x330 - لغو مجوز فعالیت اوبر در لندن

لغو مجوز فعالیت اوبر در لندن

پایگاه خبری دنیای برند،  مجوز فعالیت شرکت تاکسیرانی اوبر در شهر لندن برای سال جدید تمدید نخواهد شد ،البته اوبر مدعی شده است که برای تجدید نظر در مورد این تصمیم اقدام خواهد کرد.این مقامات بیش از پیش نسبت به امنیت و ایمنی مسافران بر فعالیت اوبر سختگیری می کنند.

اوبر تصمیم مقامات لندن را «عجیب و اشتباه» خوانده و تنها ۲۱ روز فرصت دارد تا درخواست تجدید نظر را در مورد این این ارسال کنند.

مقامات سازمان «حمل و نقل برای لندن» به دلیل چند حادثه که طی آن مسافران و امنیت آنها به خطر افتاده اجازه تمدید مجوز فعالیت اوبر را نمی دهند ، علاوه بر آن یکی دیگر از دلایل لغو اجازه فعالیت اوبر آن است که رانندگان احراز هویت نشده در این شرکت اجازه حمل و نقل مسافران را دارند.

اوبر به صورت رسمی از نیمه شب گذشته اجازه فعالیت در لندن را ندارد ،هلن چپمن مدیر بخش صدور اجازه نامه و قانون گذاری در سازمان «حمل و نقل برای لندن» در این باره گفت:هر چند متوجه هستیم که اوبر عملکرد خود را بهبود بخشیده اما این شرکت نمی تواند اجازه دهد مسافران سوار تاکسی هایی شوند که رانندگان آنها مجوز تردد ندارند و بیمه نیستند، ما مطمئن نیستیم چنین مشکلاتی در آینده اتفاق نیفتد.

در پایان اوبر اشاره کرده این سازمان در ماه سپتامبر اجازه نامه فعالیت شرکت را تایید کرده و عملکرد آن را مناسب اعلام کرده بوده است.

منبع: بلومبرگ
.
.

همچنین ببینید

ایران خودرو

واکنش ایران خودرو به گزارش تهیه شده با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس»

گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به انتشار گزارشی با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس» توضیحاتی را ارسال کرد.