دانشگاه آزاد اسلامی

لزوم ایجاد و توسعه مراکز تحقیقاتی برندساز در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی بر ایجاد و توسعه مراکز تحقیقاتی برندساز در دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر بابک نگاهداری، رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در گردهمایی سراسری رؤسای مراکز تحقیقاتی که صبح امروز (دوشنبه ۲۰ اسفند) در سالن همایش‌های هتل فرهیختگان برگزار شد، گفت: برای اینکه حرکت رو به جلوی در مراکز تحقیقاتی داشته باشیم و به یک مدل و الگوی مناسبی برسیم و موانع پیش‌روی مراکز تحقیقاتی را برطرف کنیم، پیش‌نویس آئین‌نامه‌های را آماده کردیم که بزودی نهایی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید مراکز تحقیقاتی برندساز در دانشگاه آزاد اسلامی در سطح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی داشته باشیم، اظهار کرد: به این منظور باید ضمن حفظ منافع سازمانی، انتظارات و توقعات پژوهشگران را در نظر داشته باشیم و از محققان و فناوران حمایت‌های مالی و معنوی به عمل آوریم تا شاهد اجرای کارهای فاخر و پژوهش‌های برندساز باشیم. همچنین باید قوانین و مقررات را تسهیل و بستر فعالیت را هموار سازیم.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نگاهداری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی باید ارزش افزوده از فعالیت‌های پژوهشی در مراکز تحقیقاتی ایجاد کند، خاطر نشان کرد: ارزش افزوده می‌تواند به اشکال مختلف مادی، دانش فنی و یا برندی که برای دانشگاه در عرصه‌های مختلف ملی، منطقه‌ای و جهانی به وجود می‌آید، باشد. باید نگاه جدی و بلند به فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی داشته باشیم و ارزش افزوده را به مسائل مالی محدود نکنیم.

همچنین ببینید

رونمایی برند هوآوی

رونمایی برند هوآوی از سری جدید گوشی‌های هوشمند

همانطور که گزارش شده است، هوآوی برند P را برای گوشی های پرچمدار خود کنار گذاشته است و ساعاتی پیش پرچمداران سری Pura 70 هوآوی به طور رسمی معرفی شدند