57665755 660x330 - قرارگیری ایران در جمع کشورهای توسعه دهنده تعمیر و ساخت سمعک‌های هوشمند

قرارگیری ایران در جمع کشورهای توسعه دهنده تعمیر و ساخت سمعک‌های هوشمند

یکی از شرکت‌های شرکت‌های دانش بنیان با سابقه ۳۸ ساله در حوزه تجهیزات شنوایی، موفق به تولید سمعک هوشمند و دیجیتال داخل گوشی شد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا، به نقل از دبیرخانه آبادیران، آریا خمسه، مدیر فروش و توزیع محصولات این شرکت دانش بنیان با اشاره دستیابی این شرکت به تکنولوژی  تولید سمعک هوشمند و دیجیتال افزود: در حال حاضر تنها دو کشور در آمریکای شمالی و چهار کشور در اروپا از این تکنولوژی بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه سمعک هوشمند و دیجیتال این شرکت با بهره‌گیری از به‌روزترین فناوری‌ها، کیفیت صدای مطلوب و تجربه کاربری آسان را برای افراد کم شنوا به ارمغان می‌آورد، ادامه داد: این محصول، به طور ویژه برای افرادی که در محیط‌های پر سر و صدا کار می‌کنند یا به طور مداوم در معرض صداهای بلند هستند، مناسب است.

خمسه تعمیر تجهیزات شنوایی و دستگاه‌های ارزیابی شنوایی را از دیگر زمینه‌های فعالیت این شرکت عنوان کرد و ادامه داد: این شرکت با ارائه خدمات باکیفیت و قیمت مناسب، به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در این حوزه شناخته می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به نیاز روزافزون به سمعک در میان افراد کم شنوا، بازار این محصول در ایران از پتانسیل بالایی برخوردار است.

پایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *