b2572597 4b2e 4bca a267 be8837c875ba

قدرتمندترین خودروی برند بی. ام. و برقی است

احتمالا دو نسخه تمام الکتریکی از خودروی بی. ام. و سری ۷ تولید خواهد شد که در این صورت قدرتمندترین نسخه از این سدان لاکچری به شمار خواهد آمد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا، از آنجایی که خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست در سال‌های اخیر به شدت مورد استقبال مشتریان، دولت‌ها و طرفداران محیط زیست قرار گرفته است، بسیاری از شرکت‌های خودروسازی معروف و بزرگ در جهان از برنامه‌های خود برای توسعه، تولید و عرضه وسائل نقلیه برقی که شامل خودروهای تمام الکتریکی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی می‌شود، رونمایی کرده و سخن گفته‌اند تا بدین ترتیب بتوانند نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان خود در بازارهای جهانی را به سمت و سوی جلب کنند و سهم خود را در کشورهای مختلف افزایش دهند.

بر اساس اخبار و گزارش‌های تایید نشده که وب سایت‌های خبری همچون Top Speed ذکر شده است، بی. ام. و به عنوان یکی از پیشگام‌ترین و بزرگترین خودروسازان آلمانی قصد دارد که دو نسخه تمام الکتریکی و برقی از خودروی بی. ام. و سری ۷ به تولید برساند که در صورت توسعه و تولید، تبدیل به قدرتمندترین نسخه از این سدان لوکس خواهد شد.

این گزارش هنوز به تایید رسمی شرکت بی. ام. و نرسیده است اما احتمالا به زودی جزئیات و اطلاعات بیشتر آن از سوی این خودروساز منتشر خواهد شد.

در صورت تولید این خودرو، نام‌های i۷ و i۷s برای این سدان لوکس آلمانی انتخاب و نامگذاری خواهد شد که اولین نسخه از آن یعنی i۷ از یک باتری ۱۰۰ کلیووات ساعتی بهره می‌برد که قادر است با هر بار شارژ تا ۶۰۰ کیلومتر مسافت را بپیماید. قدرت موتور آن ۵۵۰ اسب بخار تخمین زده شده است که به احتمال زیاد از طریق دو موتور و پیشرانه برقی تولید و تامین می‌شود.

موتور نسخه قدرتمندتر این خودرو که i۷s نام دارد، ۶۷۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که باتری ۱۲۰ کیلووات ساعتی آن به کاربران اجازه می‌دهد در هر بار شارژ کامل، ۶۰۰ کیلومتر مسافت را طی کند که البته قدرت بیشتر آن موجب سرعت‌گیری بیشتر این خودرو خواهد شد.

همچنین کارشناسان و تحلیلگران فعال در صنعت خودرو بر این باورند که خط تولید نسل آینده (۲۰۲۰) سری ۷ بی. ام. و تنها منحصر به تولید خودروی برقی نخواهد شد بلکه این خودروساز آلمانی قصد دارد نسخه‌های دیگری را که از پیشرانه احتراق داخلی و همچنین هیبریدی نیز بهره می‌برند، در کنار نسخه تمام الکتریکی به مرحله تولید و عرضه برساند. آنها همچنین پیش‌بینی کرده‌اند که بی. ام. و در نظر دارد یک نسخه پلاگین هبیریدی از این سدان لوکس را نیز توسعه دهد و آن را در اختیار طرفداران و علاقمندان به خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست قرار دهد.

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

چندی پیش بود که اخباری مبتنی بر تلاش بی. ام. و برای احداث و راه‌اندازی کارخانه تولید باتری مخصوص خودروهای برقی در تایلند منتشر شد که نشان‌دهنده عزم راسخ این خودروساز پیشگام آلمانی برای افزایش تولید و توسعه مدل های جدید از خودروهای برقی است.

همچنین ببینید

62966702

هوش مصنوعی گوگل، بیماری را از روی صدای سرفه تشخیص می‌دهد

هوش مصنوعی گوگل به زودی می‌تواند از سرفه برای تشخیص بیماری استفاده کند. به گزارش …