WhatsApp Image 2019 09 25 at 12.32.33 660x330 - تبلیغ برند فولکس واگن برای شروع مدارس

تبلیغ برند فولکس واگن برای شروع مدارس

برن فولکس واگن در یک آگهی تبلیغاتی ۹۰ دقیقه ای از وضعیت خانواده ها، با والدینی که با شروع مدارس در آشوب و استرس هستند، احساس همدردی کرده است.

پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از fastcompany، همه ما روزهای پرهیاهوی شروع مدارس را تجربه کرده ایم. به عنوان والدین، به عنوان فرزند، به عنوان خواهر، به عنوان برادر. George Santayana جایی گفته است که خانواده یکی از شاهکارهای طبیعت است. برند فولکس واگن در جدیدترین تبلیغ خود از آن به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده کره است.

این آگهی کوتاه توسط آژانس یوهانس لئوناردو و به کارگردانی جان هیلکوات ساخته شده است، چهار خانواده آمریکایی، با چهار پیشینه مختلف را به ما نشان می‌دهد که روزمرگی خود را می گذرانند. عجله دارند، مسواک می زنند و فضا شلوغ و درهم برهم است که همه این ماجرا در در داخل یک SUV اطلس فولکس واگن پایان می یابد. این اولین بار نیست که این موسیقی در مورد حال و هوای خانواده ها استفاده می شود.

موسیقی متن فیلم ممکن است با سر و صدا و درهم برهمی خانواده ها در تضاد باشد اما بنظر نقطه درخشانی از زندگی ما را نشان می دهد. صوفیا کوپولا این کار را برای The Gap در سال ۲۰۱۴ با عنوان I Got Stripes استفاده کرد.

 Jimm Lasser مدیر خلاق اجرایی در آژآنس تبلیغاتی یوهانس لئوناردو می گوید تصادفی نیست که این خانواده ها به زبان های مختلفی صحبت می کنند، در نقاط مختلف کشور زندگی می کنند و در عین حال، اشتراکات متفاوتی دارند. 

volkswagen same difference 300x150 - تبلیغ برند فولکس واگن برای شروع مدارس

Lasser می گوید: ما احساس کردیم که تمام مشترکات و شباهت هایمان را به موقع یادآور شدیم. برای این آگهی، چهار خانواده واقعی بازی کردند، که باعث شد فضا قابل باور شود و آن لحظه های مرج صبحگاهی که در خانواده ها مشترک است را نشان دهد و اکثرا با آنها همدردی می کنند. در آن لحظه ها احساس کردیم که فرصت خوبی داریم تا نشان دهیم چگونه این خانواده ها بیشتر از اینکه متفاوت باشند، شبیه و متحد هستند. 

فارغ از اینکه هیایوی این خانواده های پرسروصدا را در اول صبح در نزدیکی محل زندگیمان تجربه کرده باشیم و ما را ترسانده باشند یا نه، حداقل جای شکر دارد که تبلیغات اتومبیل ها به جای اینکه فقط یک تصویر از فضای داخلی ماشین ها به خورد ما بدهد، فضای زندگی های واقعی که ما هم تجربه آن را داریم را نمایش می دهند.

 

 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پایگاه خبری دنیای برند تنها با ذکر منبع امکان پذیر است.