1334 596 - فریم عینک افتابی زنانه شیک و ترند 2024

فریم عینک افتابی زنانه شیک و ترند ۲۰۲۴

پایگاه خبری دنیای برند، اگر می‌خواهید در کنار محافظت از چشم خود در مقابل نور خورشید، استایل شیک و جذابی هم داشته باشید، عینک آفتابی زنانه بهترین گزینه برای شما است‌. فریم‌های ترند سال ۲۰۲۴ کمی متفاوت‌تر و البته خاص‌تر از سال قبل تولید شده‌اند تا رنگ‌وروی جدیدی به بازار عینک‌های آفتابی بدهند‌. در این مطلب ضمن معرفی مدل‌های ترند عینک آفتابی، مجموعه‌ای ایمن و مطمئن را جهت خرید این محصول به شما معرفی کرده‌ایم.

همه چیز درباره انتخاب بهترین فریم عینک آفتابی زنانه

هدف اصلی از خرید عینک آفتابی، حفاظت از چشم در برابر نور خورشید است‌. جدای از بحث قیمت و استانداردهای لازم، عینک آفتابی باید طبق معیارها و شاخص‌هایی انتخاب شود تا شما علاوه‌بر حفظ سلامت چشم‌تان، استایلی زیبا و شیک داشته باشید. در ادامه مواردی را ذکر کرده‌ایم که به شما در انتخاب عینک آفتابی کمک می‌کنند.

به فرم صورت خود توجه کنید

عینک آفتابی باید با فرم و شکل هندسی صورت شما متناسب باشد. به‌طور مثال، برای صورت‌هایی با فرم گرد، عینک‌های چشم گربه‌ای و برای صورت‌های کشیده و بیضی شکل، فریم‌های ویفرر یا مربعی بهترین انتخاب هستند.

رنگ پوست و مو و لباس‌تان را در نظر بگیرید

اگر قصد خرید عینک آفتابی با فریم رنگی را دارید، حتما رنگ پوست، مو و رنگ لباس‌تان را در نظر بگیرید. هیچ چیزی به‌اندازه تناسب و هارمونی رنگ‌ها در یک استایل به چشم نمی‌آید.

به استایل خود توجه کنید

تنوع مدل‌ها و سبک‌های عینک ‌آفتابی زنانه بسیار زیاد است و تقریبا برای هر استایل و سلیقه‌ای بیش‌ از یک انتخاب وجود دارد‌. همان‌طور که استایل شما می‌تواند رسمی، کلاسیک، مدرن یا مینیمال باشد، عینک آفتابی که خریداری می‌کنید نیز باید متناسب با این استایل‌ها انتخاب شود.

فریم عینک آفتابی زنانه از چه جنسی است؟

744 05986 - فریم عینک افتابی زنانه شیک و ترند 2024جنس فریم عینک آفتابی و کیفیت ساخت آن نقش زیادی در طول عمر این محصول دارد. به‌طور معمول برندهای تولیدکننده عینک آفتابی از پلاستیک و فلز برای ساخت فریم‌ها بهره می‌گیرند‌.

فلز به‌کاررفته در فریم‌ها اغلب تیتانیوم، آلومینیوم، فیبر کربن و فلزات سبک دیگر است. ویژگی منحصربه‌فرد فلزات فوق این است که باوجود وزن کم، مقاومت بسیار بالایی دارند و زنگ نمی‌زنند.

متریال پلاستیکی گرچه مقاومت و طول عمر کمتری دارند، اما تنوع در رنگ، مدل و شکل‌پذیری آن‌ها باعث شده عینک‌های ترند بیشتر از این جنس ساخته شوند. در بخش بعدی این مطلب، محبوب‌ترین مدل های عینک‌ آفتابی ترند ۲۰۲۴ برای بانوان را معرفی کرده‌ایم‌.

عینک آفتابی زنانه با فریم ۶ ضلعی

در سال ۲۰۲۴، فریم‌هایی با اشکال هندسی مانند ۶ ضلعی انقلاب جدیدی در صنعت مد به‌وجود آوردند. این مدل که طرفداران زیادی بین بانوان جوان و نوجوان دارد، به استایل تابستانه شما جلوه شیک و لاکچری می‌بخشد. یکی از پرفروش‌ترین این فریم‌ها، عینک آفتابی زنانه مدل شش ضلعی مدرن مینیمال کد E_009 بوده که با ظاهری جذاب و مدرن، عرضه شده است.

عینک آفتابی زنانه با فریم ۳ بعدی

فریم‌های ۳‌بعدی، یکی از جدیدترین نمونه‌های عینک آفتابی هستند که در سال ۲۰۲۴ حسابی بازار پررونقی داشته‌اند. این مدل فریم، دسته‌ و قاب ضخیم و برجسته‌ای دارد که ظاهر عینک را بزرگ‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد‌. برخی برندها فریم‌های ۳‌ بعدی را از متریال سازگار با محیط‌زیست تولید کرده‌اند که خلاف انواع فریم‌های پلاستیکی، قابل بازیافت هستند.

عینک آفتابی زنانه با فریم رنگی

عینک‌هایی با فریم رنگی جزء اولین ترندهای سال ۲۰۲۴ بوده‌اند. این فریم‌ها در رنگ‌های ترند و متنوعی مانند سبز پاستلی، نارنجی، فیلی و دیگر رنگ‌های جذاب عرضه شده‌اند. بزرگ‌ترین مزیت عینک‌های رنگی این است که می‌توانید آن‌ها را با لباس‌های رنگی خود ست کنید و استایلی جذاب و به‌روز داشته باشید‌.

نکته مهم درباره این مدل عینک‌ها این است که مناسب استایل‌های رسمی نیستند. به‌عنوان مثال، بهتر است با مانتو و شلوارهای رسمی، از عینک‌های مینیمال استفاده کنید.

عینک آفتابی زنانه با فریم بزرگ

فریم‌های بزرگ و به اصطلاح اوور، یکی دیگر از ترندهای سال ۲۰۲۴ هستند. این فریم‌ها نسبت به انواع معمولی، ابعاد بزرگ‌تر و اغراق‌آمیزتری دارند‌. طرفداران این مدل نوجوانان و جوانانی هستند که می‌خواهند استایل خود را برجسته‌تر از اطرافیان نشان دهند.

عینک آفتابی با فریم چشم گربه‌ای

45 9785 - فریم عینک افتابی زنانه شیک و ترند 2024عینک‌هایی با فریم چشم گربه‌ای همواره مورد پسند بانوان بوده‌اند. این مدل‌ها که هر سال با کمی تغییر در زاویه و ابعاد عینک در برندهای مختلفی تولید می‌شوند، جذابیت زیادی به چهره افراد می‌بخشند. عینک‌های چشم گربه‌ای بسته به این‌‌که بزرگ یا کوچک، نوک تیز یا کشیده هستند، برای انواع فرم‌های صورت‌ به‌خصوص فرم مربعی و گرد انتخاب می‌شوند.

عینک‌های آفتابی برند، اولویت بانوان شیک‌پوش

اگر محدودیتی برای پرداخت هزینه عینک‌های عرضه‌شده از برندهای مطرح ندارید، خرید این عینک‌ها می‌تواند جذابیت و لوکس‌بودن استایل شما را چندبرابر کند. برندهای مختلفی در سراسر جهان عینک‌هایی با فریم‌های خاص و منحصربه‌فردی تولید کرده‌اند. پرفروش‌ترین این عینک‌های آفتابی عبارت‌اند از:

  • عینک آفتابی جیمی چو مدل P1005/2 PLORIZED TICO
  • عینک آفتابی پرادا مدل ۸۸۲۱ – B-nok
  • عینک آفتابی ری بن مدل ۲۱۴۰F-901A

عینک آفتابی با فریم مربعی

فریم‌های مربعی محبوبیت زیادی بین افرادی که مدام از عینک آفتابی استفاده می‌کنند، دارند.‌ این فریم‌ها تقریبا با هر فرم صورت و با استایل‌های مختلف تناسب دارند. برندهای مطرح و معروف نیز به‌دلیل پرفروش‌بودن فریم‌های مربعی، اکثر عینک‌های آفتابی را با این فریم تولید می‌کنند. عینک آفتابی الدورادو مدل TY23112 از نمونه‌های محبوب و رایج بین عینک‌های آفتابی با فریم مربعی است.

عینک آفتابی زنانه را از کجا بخریم؟

بعد از آشنایی با مدل‌های ترند عینک آفتابی در سال ۲۰۲۴، حال این پرسش پیش می‌آید که این محصول را از کجا بخریم؟ برای پاسخ به این سوال و با هدف سهولت در خرید و صرفه‌جویی در وقت و هزینه، ما سایت دیجی‌کالا را معرفی می‌کنیم.

در این سایت شما با تنوع زیادی از عینک‌های آفتابی روبه‌رو هستید که همگی از استانداردهای لازم برخوردارند. همچنین در کنار مشاهده عکس واقعی عینک‌های آفتابی در سایت دیجی‌کالا، شما از جزئیات بیشتر و قیمت آن‌ها نیز مطلع می‌شوید.

جمع‌بندی

مدل‌های عینک آفتابی زنانه ترند ۲۰۲۴ شامل عینک‌هایی با فریم بزرگ یا اوور، فریم مربعی، فریم گوشه‌دار، ۶ ضلعی، ۳ بعدی و فریم‌های رنگی هستند. این عینک‌ها توسط برندهای مختلفی تولید شده‌اند که براساس کیفیت و قلبلیت‌هایی که دارند، قیمت‌گذاری شده‌اند.

به‌جز قیمت، هنگام خرید عینک آفتابی به فرم چهره، استایل و رنگ پوست خود نیز توجه کنید. درصورت تمایل به خرید عینک‌های آفتابی زنانه، سایت دیجی‌کالا به‌صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به شما خریداران است.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

چگونه رسانه ها افکار عمومی را شکل می دهند؟

وبینار «چگونه رسانه ها افکار عمومی را شکل می دهند؟» برگزار می شود

چگونه رسانه ها افکار عمومی را شکل می دهند؟ در وبینار روز پنجشنبه ۳۱ خرداد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *