Amazoon india - فروشندگان آنلاین فلیپکارت علیه کمیسیون رقابت هند شکایت کردند

فروشندگان آنلاین فلیپکارت علیه کمیسیون رقابت هند شکایت کردند

سه فروشنده آنلاین که در پلتفرم فلیپکارت فعالیت می‌کنند، علیه کمیسیون رقابت هند شکایت کرده‌اند. این شکایت در پی تحقیقاتی صورت گرفته است که نشان می‌دهد این فروشندگان، فلیپکارت و آمازون قوانین رقابت را نقض کرده‌اند.

دنیای برند به نقل از رویترز، این شکایت در پی تحقیقاتی صورت گرفته است که در ماه اوت به پایان رسید و نشان داد که آمازون، فلیپکارت، برخی از فروشندگان آن‌ها و برندهای گوشی‌های هوشمند، قوانین رقابت محلی را با دادن امتیاز نامشروع به برخی فروشندگان آنلاین و اولویت‌دهی به لیست‌های خاص، نقض کرده‌اند.

فلیپکارت یکی از بزرگترین شرکت‌های تجارت الکترونیک هند و رقیب آمازون است.

در تلاش برای متوقف کردن این تحقیقات، سه فروشنده از پلتفرم فلیپکارت، در دادگاه عالی کارناتاکا درخواست کردند تا گزارش تحقیق را “کنار بگذارند” و روند بررسی کمیسیون رقابت هند (CCI) را متوقف کنند.

فروشندگان آمازون و فلیپکارت هرگونه تخلف را تکذیب می‌کنند.

سه فروشنده فلیپکارت – CIGFIL Retail، Wishery Online و Xonique Ventures – در شکایات خود استدلال می‌کنند که در طول تحقیق، برای کمک به مقامات، خواسته شده بود تا داده‌ها را ارائه دهند، اما بعداً به عنوان متهم معرفی شدند، که این اقدام خلاف روند قانونی است.

این فروشندگان در سه شکایت جداگانه در دادگاه استدلال می‌کنند که “تحقیقات ادعایی … خودسرانه، غیرشفاف و ناعادلانه است.” این شکایات احتمالاً هفته آینده در دادگاه بررسی خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *