namayeshgah ghataat - عرضه دستاوردهای جدید قطعه سازان گروه سایپا

عرضه دستاوردهای جدید قطعه سازان گروه سایپا

شرکت های قطعه ساز گروه خودروسازی سایپا در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات،‌ لوازم و مجموعه های خودرو تهران حضوری فعالانه دارند.

به گزارش دنیای برند به نقل از سایپا،  گروه خودروسازی سایپا در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران به منظور ارائه دستاوردها و توانمندی های خود در عرصه قطعه سازی و ایجاد بستر‌ برای توسعه مبادلات و همکاری های تجاری حضوری فعالانه دارد.

در این نمایشگاه که از ۲۹ خردادماه الی اول تیرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود،‌ شرکت‌های قطعه ساز گروه سایپا شامل سازه‌گستر سایپا به همراه ۲۴ شرکت زیرمجموعه زنجیره تامین‌، ‌مگاموتور سایپا به همراه ۲۵ شرکت زیرمجموعه زنجیره تامین، سایپایدک، فنرسازی زر، مالیبل سایپا،‌ کمک فنر ‌ایندامین سایپا، ‌‌پلاسکوکار سایپا،‌ سایپا‌پرس، ایدکوپرس سایپا، قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا، ‌سایپا‌شیشه،‌‌ رینگ سایپا، ‌سایپا آذین، رادیاتور ایران، خدمات فنی رنا و‌ کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط سایپا از گروه خودروسازی سایپا حضور دارند و دستاوردها و توانمندی های خود در عرصه قطعه سازی را به نمایش در خواهند آورد.

در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات،‌ لوازم و مجموعه های خودروی تهران که از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ عصر برگزار می شود،‌ گروه خودروسازی سایپا در سالن ‌۸ و ‌۹ و در مساحت ۷ هزار متر مربع محصولات خود را عرضه و معرفی می‌کند و پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

همچنین ببینید

Gmail Gemini 910x600 1 310x165 - جیمیل به نوار جدید هوش مصنوعی جمینای و قابلیت خلاصه‌سازی ایمیل‌ها مجهز شد

جیمیل به نوار جدید هوش مصنوعی جمینای و قابلیت خلاصه‌سازی ایمیل‌ها مجهز شد

نسخه وب جیمیل به نوار کناری جدید جمینای (Gemini) مجهز شده و می‌تواند کارهایی مانند خلاصه‌کردن ایمیل‌ها و ساخت پیش‌نویس ایمیل‌های جدید را انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *