e8fb066b a4e7 4702 820d 8b1d96e47f0b 660x330 - طراحی عجیب برند اسنشال فون برای نسل آینده

طراحی عجیب برند اسنشال فون برای نسل آینده

با یک گوشی هوشمند تاشو روبه‌رو هستیم، البته طراحی آن ها در حقیقت شبیه به ریموت کنترل است.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از کلیک – اندی رابین، خالق سیستم عامل اندروید تصاویری از نسل آینده اسنشال فون منتشر کرده که خبر از طراحی منحصر به‌فرد آن می دهد.

اندی رابین در حساب توییتر خود تصاویری از جدیدترین سخت افزار برند اسنشال فون منتشر کرده است. در توییت اول شاهد نمایش پنل پشتی ۴ گوشی هوشمند هستیم که رنگ های متفاوتی دارند. این دستگاه دارای طراحی متفاوت در مقایسه با محصولات موجود در بازار است. بر اساس این تصویر، به نظر می رسد با یک گوشی هوشمند تاشو روبه‌رو هستیم، البته طراحی آن ها در حقیقت شبیه به ریموت کنترل است.

این دستگاه دارای یک سنسور به عنوان دوربین اصلی است که در بخش بالایی آن فلاش LED به چشم می خورد. زیر دوربین اصلی، سنسور اثر انگشت خودنمایی می کند. بر اساس اعلام اندی رابین، این گوشی های دارای جنسی با قابلیت تغییر رنگ در زوایای مختلف هستند. توییت بعدی، پنل جلویی نسل آینده اسنشال فون را به نمایش می گذارد. این دستگاه دارای حاشیه های بسیار باریکی است.

این نمایشگر بسیار کشیده و دراز، در بخش بالایی خود یک حفره بزرگ را برای دوربین سلفی میزبانی می کند. در تصاویر منتشر شده، اندی رابین در حال اجرای برنامه مپس روی این گوشی هوشمند است، البته این برنامه گوگل مپس نیست.

در یکی از تصاویر این دستگاه در حال اجرای چندین اپلیکیشن مانند اوبر، نقشه، تقویم و آب و هوا بوده که هر کدام بخش کوچکی از صفحه نمایش را اشغال کرده اند. رابین به رابط کاربری جدید و متفاوت این دستگاه اشاره کرده است. این محصول اسنشال همچنان دارای سیستم عامل اندروید است؛ با این حال رابط کاربری کاملا جدیدی برای آن در نظر گرفته شده است.

اولین گوشی هوشمند این برند، اسنشال PH-1 سال ۲۰۱۷ از راه رسید، بنابراین باید منتظر رونمایی از نسل جدید آن با طراحی متفاوت در آینده نزدیک باشیم.

همچنین ببینید

پردرآمدترین یوتیوبرها

اعلام فهرست پردرآمدترین یوتیوبرهای ۲۰۲۱؛ جوان ۲۳ ساله با ۵۴ میلیون دلار صدرنشین شد

پایگاه خبری دنیای برند، جیمی دونالدسون، جوان ۲۳ ساله آمریکایی که بیشتر با نام مستربیست(MrBeast) …