برند جهانی یزد

به زودی برند شهر کارآفرین برای استان یزد

یزد ـ رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید ملی از تلاش برای تقویت روابط عمومی‌های بخش خصوصی در یزد خبر داد.

رونمایی از کتاب ۱+۱۰۰ تکنیک افزایش فروش

به گزارش خبرنگار مهر، علی صالحی ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب ۱+۱۰۰ تکنیک افزایش فروش در یزد از این کتاب به عنوان یکی از بهترین و شاخص‌ترین کتاب‌ها در حوزه فروش، بازاریابی و برندسازی یاد کرد و اظهار داشت: به طور قطع این کتاب می تواند در فرآیند رونق تولید اثرگذار باشد.

وی افزود: به طور قطع فروش یکی از فرآیندهای مهم پس از تولید است و اگر فروش موفق باشد، می تواند به فرآیند تولید نیز کمک کند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شورای هماهنگی روابط عمومی یک تشکل متشکل از تمام روابط عمومی های ادارات و دستگاه های استان یزد است، عنوان کرد: آمادگی کامل وجود دارد تا از علم صاحب نظران در زمینه اطلاع رسانی، تبلیغات، برندسازی و فروش استفاده کنیم.

اهمیت روابط عمومی در بخش خصوصی

صالحی با تاکید بر اینکه این علم برای روابط عمومی های بخش خصوصی نیز بسیار موثر و مفید است، بیان کرد: تلاش ما راه اندازی و تقویت شورای روابط عمومی های بخش خصوصی است و اکنون نیز تیمی در این راستا تشکیل شده و امیدواریم بتوانیم با تقویت فعالیت ها و ارائه آموزش های مفید، به رونق تولید در استان کمک کنیم.

برند شهر کارآفرین

داود احمدی یکی از نویسندگان کتاب ۱+۱۰۰ تکنیک افزایش فروش نیز در این مراسم اظهار داشت: یزد دو برند بسیار مهم شهر جهانی و پایتخت کتاب ایران را به دست آورده و امیدواریم به زودی برند شهر کارآفرین را نیز از آن خود کند.

وی افزود: یزد صنعتی است اما مدیران صنایع آن هنوز آنگونه که باید به سمت دانش فروش نیامده اند و اغلب تمایل به کار سنتی دارند که در دنیای امروز این روش ها دیگر پاسخ نمی دهد.

احمدی اظهار امیدواری کرد: تولیداتی نظیر کتاب ۱+۱۰۰ تکنیک افزایش فروش بتواند در این زمینه موثر و مفید واقع شود و مورد استفاده کارآفرینان قرار گیرد.

در این مراسم از کتاب ۱+۱۰۰ تکنیک افزایش فروش رونمایی شد.

همچنین ببینید

هوش مصنوعی

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

شرکت‌های پیشروی جهان در زمینه هوش مصنوعی متعهد می‌شوند که از ایمنی آنلاین کودکان محافظت کنند.