شبکه اجتماعی Mastodon - شبکه اجتماعی Mastodon شروع به فروش اسباب‌بازی کرده است

شبکه اجتماعی Mastodon شروع به فروش اسباب‌بازی کرده است

شبکه اجتماعی مستادون «Mastodon»، به‌عنوان یک جایگزین غیرمتمرکز برای ایکس، اخیراً شروع به فروش محصولات خود کرده است. این شبکه اجتماعی که نام خود را از نوعی ماموت گرفته است، اکنون اسباب‌بازی‌های نرم و بامزه ماموت را برای حمایت از توسعه خود به فروش می‌رساند.

دنیای برند به نقل از تک‌کرانچ، مستادون، شبکه اجتماعی غیرمتمرکز و جایگزین ایکس، برای حمایت از توسعه خود شروع به فروش اسباب‌بازی‌های ماموت کرده است. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که بیش از ۶۷۰۰ کاربر مستادون اعلام کردند که در صورت تولید محصولات، علاقه‌مند به خرید آن‌ها هستند.

اولین سری محصولات شامل لیوان‌ها، تی‌شرت‌ها و سنجاق‌ها بود که به سرعت به فروش رفت. اکنون، مستادون اسباب‌بازی‌های ماموت را به قیمت ۴۵ دلار به فروش می‌رساند. این اسباب‌بازی‌ها در ابتدا فقط در اروپا در دسترس هستند و به دلیل مشکلات حمل و نقل، عرضه آن‌ها در ایالات متحده با تأخیر مواجه شده است.

در چند ساعت پس از عرضه، مستادون ۱۷۶ اسباب‌بازی فروخت و تقریباً ۸۰۰۰ دلار درآمد کسب کرد. اگرچه این درآمد برای تأمین حقوق حتی یک توسعه‌دهنده کافی نیست، می‌تواند به مستادون کمک کند تا هزینه‌های سرور خود را کاهش دهد.

مستادون عمدتاً از طریق پلتفرم پاتریون تأمین مالی می‌شود و بعید است که بتواند با غول‌های فناوری مانند ایکس و تریدز رقابت کند. با این حال، جالب است که ببینیم چگونه جامعه اجتماعی مستادون از این تلاش حمایت می‌کنند و با استفاده از هشتگ #plushtodon از خرید اسباب‌بازی‌های این شبکه اجتماعی حمایت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *