جایزه ملی نشان تجاری

سومین جایزه ملی نشان (برند) تجاری ایران در نیمه دوم سال ۹۸ برگزار میگردد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند، محمدرضا مودودی  معاون صادراتی وزیر صنعت، معدن و تجارت و ریاست کل سازمان توسعه تجارت ایران در مورد ثبت نام سومین جایزه­ ی ملی نشان (برند) ایران فرمودند: انتخاب برندهای برتر کشور و فراهم نمودن فضا و بستر مناسب برای توسعه و گسترش فرهنگ ثبت نشان­ های تجاری، چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور، تکلیف قانونی ما است.

در همین راستا جایزه ملی برند برتر تجاری را طراحی و تألیف کرده ایم و هرسال آن را بر اساس مدل های بین المللی ارزیابی می کنیم.

همچنین با این طرح به برندهای ایرانی کمک می کنیم که بتوانند خود را در داخل و خارج از کشور معرفی کنند.

بر همین مبنا فضایی ایجاد می شود که این برندها ظرفیت خودشان را در خدمت توسعه اقتصادی کشور قرار دهند. این فرهنگ باعث می شود مابقی شرکت هایی که هنوز در مورد این موضوع اقدامی انجام نداده اند، به ثبت نشان تجاری علاقه مند شوند.

 وی با بیان تفاوت رویکرد این مراسم با سال گذشته فرمودند: امسال زیرساخت های برندهای ایرانی را از لحاظ دانشی فراهم و شناسایی کردیم و سعی داریم گروه های کالایی مختلف و برند های برتر را انتخاب کنیم که به یک فرصت برای شرکت ها تبدیل شود.

ایشان در مورد زمان برگزاری مراسم جایزه ملی برند برتر تجاری فرمودند: انشالله در نیمه دوم سال ۹۸ شاهد برگزاری این مراسم هستیم.

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …