WhatsApp Image 2019 09 19 at 9.46.58 PM 660x330 - سلفی‌های اسلوموشن با نام Slofie توسط برند اپل

سلفی‌های اسلوموشن با نام Slofie توسط برند اپل

اصطلاح Slofie از عبارت slow motion selfie (سلفی صحنه آهسته) می‌آید. انتظار هم می‌رود که یک سلفی با حرکت آهسته بگیرد. این اتفاق یکی از ویژگی های جدید در آیفون ۱۱ است.

xl 2732a97e77 300x300 - سلفی‌های اسلوموشن با نام Slofie توسط برند اپل

پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از marketingnews، احتمالاً افرادی که در گردهمایی ویژه Apple در تاریخ ۱۰ سپتامبر حضور داشتند و اولین بار کلمه Slofie را شنیدند، ناخودآگاه جا خوردند. این اصطلاح از عبارت slow motion selfie (سلفی صحنه آهسته) می‌آید. انتظار هم می‌رود که یک سلفی با حرکت آهسته را نشان دهد. این اتفاق یکی از ویژگی های جدید در آیفون ۱۱ است. دوربین جلوی این گوشی می‌تواند در هر ثانیه یک ویدئوی ۱۲۰ فریمی را ضبط کند. و هنگامی که سرعت فیلم کند شود، یک افکت اسلوموشن شفاف و واضح بسازد.

اپلیکیشن Slofie در انحصار اپل

کاشف به عمل آمده که Slofie یک اصطلاح موقت نیست. و اگر اینطور فکر کنیم اشتباه کرده‌ایم. به این دلیل که اپل به دنبال ثبت برند Slofie در ایالات متحده امریکا است. این برند اگر ثبت شود معنایش می‌شود: اپلیکیشنی که قابل دانلود است و برای ثبت و ضبط ویدئو استفاده می‌شود. به نظر می‌رسد که برند اپل اهداف بیشتری دارد. با این اتفاق، اپل کاری می‌کند که شرکت‌های دیگر نتوانند هیچ اپلیکیشنی تولید کنند که یک دوربین عکس برداری و فیلم بردای با برند Slofie باشد. همچنین اختراع این کلمه در انحصار خودش خواهد بود. اپل برای جلوگیری از تولید برنامه‌های slofie بی‌رقیب، یک دلیل دیگر نیز دارد که می‌خواهد این اپلیکیشن تنها در اختیار سری‌های جدید آیفون باشد.

علی رغم اینکه اپل بر اپلیکیشن‌ها تمرکز دارد. خود اپلیکیشن slofie و حالت slofie در دوربین‌ سری آیفون‌های جدید را پیشنهاد نمی‌کند. این ویژگی در برنامه دوربین اپل “slo-mo” نامیده می شود. و استفاده فعلی از این اصطلاح فقط به فیلم هایی مربوط می شود که این ویژگی را دارند. و به معنای اپلیکیشن‌ها یا حالتی ازدوربین بیان نشده‌‌اند.

همچنین ببینید

پلتفرم ایکس

مهلت دادگاه عالی برزیل به پلتفرم ایکس

ک دادگاه عالی در برزیل تا روز جمعه به پلتفرم ایکس مهلت داده توضیح دهد چرا به طور کامل از دستورات برای مسدودسازی برخی حساب های کاربری پیروی نکرده است.