WhatsApp Image 2019 10 01 at 11.23.14 660x330 - سرویس اشتراکی بازی Google Play Pass راه اندازی شد

سرویس اشتراکی بازی Google Play Pass راه اندازی شد

سرویس اشتراکی بازی به نام  Google Play Pass با بیش از ۳۵۰ بازی اختصاصی فقط با هزینه ۴.۹۹ دلار، توسط Google برای علاقه مندان به بازی های موبایلی عرضه کرده است.

پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از businessofapps، برند Google یک سرویس اشتراکی بازی موبایل با نام Google Play Pass برای علاقه مندان به بازی راه اندازی کرده است. کاربران می توانند فقط با ۴.۹۹ دلار در این سرویس، اشتراک ماهانه خریداری کنند و به بیش از ۳۵۰ بازی اختصاصی بدون آگهی دسترسی پیدا کنند.

کاربران می توانند این سرویس را به مدت ۱۰ روز به صورت رایگان آزمایش کنند و سپس برای سال اول ۱.۹۹ دلار در ماه پرداخت کنند.

این اقدام به دنبال راه اندازی اخیر Apple Arcade، سرویس اشتراکی بازی با قیمت ۴.۹۹ دلار در ماه انجام شده است. اما Google Play کمی متفاوت است زیرا علاوه بر بازی ها (به عنوان مثال Stardew Valley و Limbo)، برنامه هایی مانند AccuWeather را نیز ارائه می دهد.

google 1024x495 300x145 - سرویس اشتراکی بازی Google Play Pass راه اندازی شد

برنامه هایی که بخشی از Play Pass هستند از طریق Play Store همچنان برای خرید در دسترس خواهند بود. برنامه هایی که کاربر قبلاً خریداری کرده است و در حال حاضر دارای پشتیبانی تبلیغاتی است، هنگامی که کاربر اشتراک بخرد، بدون آگهی خواهد شد.

این سوال پیش می آید که چگونه کاربران متوجه بشوند که برنامه بخشی از خدمات اشتراک است؟ Google یک نماد رنگی کوچک در کنار برنامه هایی که بخشی از Play Pass هستند اضافه کرده است.

برای خانواده ها، اشتراک برای پنج عضو امکان پذیر است. همچنی والدین می توانند کنترل بر برنامه ها و بازی ها داشته باشند. حذف تبلیغات خبر خوبی برای والدین و کاربرانی است که نگران تبلیغات کلاهبردارانه و تقلبی و بدافزارها بودند.

این سرویس قبل از اینکه در سطح دنیا راه اندازی شود، ابتدا در ایالات متحده امریکا رونمایی می شود.

 

کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پایگاه خبری دنیای برند تنها با ذکر منبع امکان پذیر است.

همچنین ببینید

بانک رفاه کارگران

افزایش سقف تراکنش های بانکی بانک رفاه کارگران

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت.