نشست خبری بیانیه خط‌مشی سرمایه‌گذاری شناسا

سرمایه گذاری ۱۴۰ هزار میلیارد ریالی شناسا تا سال ۱۴۰۷

مدیرعامل شرکت شناسا از یک برنامه ۱۴همتی برای سرمایه گذاری خبر داد و گفت: در حال حاضر یک همت اول این برنامه مصوب شده و امسال انجام خواهد شد و انشالله تاپایان سال ۱۴۰۷،ما بقی ۱۴ همت با تصویب اجرا خواهد شد.

به گزارش دنیای برند، حسین نظربلند مدیرعامل و عضو هیت مدیره شناسا روز سه شنبه در نشست خبری با موضوع بیانیه خط مشی سرمایه گذاری شناسا با اشاره به فعالیت های این شرکت افزود: تریگ آپ جز شتابنده های عمومی این شرکت است، از اولین شتابنده های اکوسیستم است که سابقه ۱۰ساله دارد و در زمینه شتابدهی فعالیت می کند، در دو سال اخیر شتابدهنده آنلاین تریگیت با رویکرد توسعه شتابدهی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: بیلدزآپ را به عنوان اولین شتابدهنده تخصصی فعال کردیم که در حوزه ساختمان فعالیت دارد،در نظر داریم شتابدهنده های تخصصی دیگری نیز  فعال کنیم.

وی اظهار داشت: در کنار شتابدهنده ها نیز الگوهای دیگری برای نوآوری در جهان وجود دارد که از جمله آن استارتاپ استودیوی است، ما اولین استارتاپ استودیوی خود را با نام چینووا دو سال پیش راه اندازی کردیم و به صورت تخصصی در زمینه بلاکچین فعال است و امیدواریم بتوانیم استارتاپ استودیوهای تخصصی دیگری نیز در حوزه های مختلف فعال کنیم.

ABCI7605 - سرمایه گذاری ۱۴۰ هزار میلیارد ریالی شناسا تا سال ۱۴۰۷
آقای حسین نظربلند، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شناسا

وی یادآور شد: در استارتاپ استودیوی مسئله های ارجاع شده از صنعت را حل می کنیم، تا الان بر روی  ۲۱۰ مسله و ۶۰ ایده پردازی در استارتاپ استودیوی کار شده، در نهایت ۵ تا از این ایده ها و مسله ها استارتاپ شده است و در حال کار هستند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه تامین مالی جمعی کسب و کارها نیز اینوستوران فعال است گفت: یک دوره رشدی برای استارتاپ ها از مرحله کشت تا IPO وجود دارد، شناسا الان با زیر برندهای خود در مرحله پیدایش، رشد و توسعه تعریف کرده است و البته ما هنوز وارد مرحله IPO نشده‌ایم.

وی گفت: در حوزه شتابدهندهی نیز  تا آخر سال  ۱۴۰۲، ۱۵۹ تیم پیش شتابدهی،۶۳تیم سرمایه گذاری شده که ۲۷ تیم آنها جذب سرمایه داشته اند و در حال حاضر ۳۲ تیم از تیم های پیش شتابدهی زنده است.

Screenshot 2024 08 27 at 15 23 36 PowerPoint Presentation IPS shenasa.pdf - سرمایه گذاری ۱۴۰ هزار میلیارد ریالی شناسا تا سال ۱۴۰۷
سرمایه‌گذاری‌های تریگ آپ

وی ادامه داد: اینوستوران نسبت به مابقی پلتفرم های تامین مالی جمعی تازه فعالیت خود را شروع کرده،از اواخر سال قبل تا الان ۱۷ طرح جمعا ۱۶۷میلیارد تومان تامین مالی جمعی صورت گرفته با ۲۰۰ هزار کاربر ثبت شده،که البته ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از این کاربران سرمایه گذاری کرده اند.

Screenshot 2024 08 27 at 15 23 41 PowerPoint Presentation IPS shenasa.pdf - سرمایه گذاری ۱۴۰ هزار میلیارد ریالی شناسا تا سال ۱۴۰۷

وی یادآور شد: انشالله تا آخر امسال ۸۰۰ میلیارد تومان تامین مالی جمعی اینوستوران انجام دهد.

شرکت شناسا فعالیت خود را در سال ۱۳۹۱ آغاز کرده است، این شرکت به عنوان بازوی سرمایه گذاری جسورانه گروه مالی پاسارگاد،بیش از۱۵۰ سرمایه گذاری مصوب داشته است،بیش از هزار اشتغال مستقیم ایجاد کرده ود حال حاضر ۳۸ شرکت فعال در سبد سرمایه خود دارد و ۲۴ هم سرمایه گذاری انجام داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *